رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مسئولین هشدار دادیم نسبت به وظایفشان آن هم در دوره مسئولیت و حتی پس از اتمام آن باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 31 December 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین درویشیان صبح پنجشنبه در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی، وی را نماد مقاومت و قهرمان ملی دانست و گفت: ان‌شالله سربازان ولایت انتقام این جنایت ننگین را خواهند گرفت و خون پر برکت این شهید نیز همچون حیات پر برکتش باعث ریشه‌کنی آمریکا و صهیونیسم از منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضائیه و این سازمان تصریح کرد: یکی از آسیب‌ها و خسارت‌های جبران ناپذیر کشور ناشی از ترک وظایف مسئولین است و بر همین اساس رسیدگی به ترک فعل‌ها جزو رویکردهای جدید ماست. به مسئولین هشدار دادیم نسبت به وظایفشان آن هم در دوره مسئولیت و حتی پس از اتمام آن باید پاسخگو باشند.

حمایت از مدیران پاکدست و با کارنامه مثبت

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اقدامات اداره کل بازرسی استان قم در زمینه حمایت از تولید و سرمایه گذاری گفت: قم به واسطه بارگاه متبرک حضرت فاطمه معصومه (س) و حرم اهل بیت (ع) باید در همه زمینه‌ها و به ویژه مسائل فرهنگی و اجرای عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در کشور نمونه و الگو باشد.

وی با تاکید بر اهمیت از بین بردن بسترهای فساد گفت: در بحث مبارزه با فساد هیچ خط قرمز و مانعی برای قوه قضائیه وجود ندارد.

درویشیان درباره اقدامات این سازمان در زمینه نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی جمعیت گفت: علاوه بر پیگیری‌هایی که از طریق وزارت بهداشت و درمان در خصوص غربالگری بانوان باردار و جلوگیری از سقط جنین‌های غیر ضروری داشته‌ایم، رایزنی‌هایی با مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های تخصصی داشته‌ایم و در همین راستا موادی در خصوص سیاست‌های کلی جمعیت در کمیسیون به تصویب رسیده است.

پیگیری بی توجهی به سند عفاف و حجاب

وی در خصوص سند عفاف و حجاب مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ مورد از تکالیف شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سند عفاف و حجاب مغفول مانده و هیچ اقدامی در این باره نشده که به همکاران تاکید کرده‌ایم این موارد را دنبال کنند.

عضو شورای عالی قضائی با بیان اینکه مردم قم از سختی دسترسی به آب شیرین و شرب رنج می‌برند، گفت: بازرسی کل استان قم پیگیری زیادی در زمینه رفع این مشکل داشته است. انشاالله ظرف چند ماه آینده تصفیه خانه قم تکمیل و آب شرب تأمین خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار