تیم هندبال پاس ناجای قم در دومین مسابقه خود از دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با نتیجه‌ای سنگین به پرسپولیس باخت.
کد خبر: ۹۲۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 12 December 2020

به گزارش تابناک قم، پاس ناجای قم که دور برگشت مرحله گروهی فصل 1399 لیگ برتر هندبال مردان ایران را با تساوی پرگل 26 بر 26 مقابل ذوب‌آهن اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی آغاز کرده و امیدوار کننده ظاهر شده بود، در دومین بازی خود ناباورانه به پرسپولیس بهبهان باخت.

تیم‌های پاس ناجای قم و پرسپولیس بهبهان در سومین بازی روز سوم از مسابقات دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران در شیراز مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این بازی 72 گل داشت و بسیار جذاب و تماشایی بود اما در نهایت این پرسپولیسی‌ها بودند که با اختلاف 12 گل به برتری رسیدند.

در حالی که فدراسیون هندبال این مسابقات را با عنوان جام سردار شهید پورجعفری در سالن پوریای ولی شیراز برگزار می‌کند، پرسپولیسی‌ها با نتیجه عجیب 42 بر 30 تیم پاس ناجای قم را مغلوب کردند تا بدین‌ترتیب انتقام شکست بازی نیم‌فصل نخست را از نماینده استان قم بگیرند.

بازی‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران که از نوزدهم آذر ماه در شیراز آغاز شده تا 24 آذر در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر ادامه خواهد داشت، در حالی که تیم پاس ناجای قم طبق برنامه باید روز یکشنبه 23 آذر در سومین مسابقه خود به مصاف نفت و گاز گچساران برود.

در گروه نخست از مرحله مقدماتی این دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از 6 بازی 12 امتیاز دارد و در صدر ایستاده، ذوب‌آهن اصفهان از هفت بازی با 11 امتیاز در مکان دوم است و تیم پاس ناجای قم از هفت بازی با هفت امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار دارد، ضمن اینکه پرسپولیس بهبهان با چهار امتیاز از 6 بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار