استاندار قم با اشاره به اعمال محدودیت های ویژه وضعیت نارنجی در قم از روز شنبه اظهار کرد: گروه های شغلی ۱ و ۲ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 02 December 2020

به گزارش تابناک قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در  شصت و پنجمین جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم طی اظهار کرد: خوشبختانه طبق نظر وزارت بهداشت، وضعیت شهر قم از قرمز به نارنجی تغییر کرده است که نمایانگر روند کاهشی بستری و فوتی ها در قم می باشد.

سرمست با بیان اینکه از روز شنبه ۱۵ آذرماه  محدودیت های شرایط وضعیت نارنجی در قم اعمال خواهد شد افزود: گروه های شغلی ۳ و ۴ همچنان تعطیل خواهند بود؛ اما گروه های شغلی ۱ و  ۲  فعالیت خواهند داشت.

استاندار قم تداوم اعمال محدودیت تردد های برون شهری را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: محدودیت تردد خودروها از ساعت ۹ شب الی ۴ صبح در سطح شهر قم لغو خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ارباب رجوع سازمان ها، جهت دریافت خدمات ملزم به ارئه کارت ملی و یا کارت معتبری که شماره کد ملی در آن درج شده باشد، هستند.

مقام عالی دولت در استان قم در ادامه ضمن قدردانی از همراهی مردم با سیاست های ستاد بحران استان ادامه داد: امیدواریم با تداوم این همکاری و مشارکت خیرین و گروه های مردمی شاهد بهبود شرایط در استان باشیم.

وی همچنین طرح محله محور شهید سلیمانی در قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: انتظار داریم که در این طرح با مشارکت محله ها و خانواده ها بتوانیم از شکل گیری موج جدید کرونا جلوگیری کنیم.
وی ابراز داشت: قم از نظر تامین کالاهای اساسی و اقلام بهداشتی عملکرد مطلوبی در طول ماه های گذشته داشته است.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر بهبود وضعیت بهداشتی روزبازارهای قم، گفت: شهرداری مسئول ساماندهی روزبازارهای استان است و باید اقدامات خود در این رابطه را سرعت ببخشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار