دبیر هیأت بدمینتون استان قم از دعوت دو تن از مربیان شاخص بدمینتون مردان و بانوان قم به دوره دانش افزایی مربیگری سطح یک آسیا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 02 December 2020

به گزارش تابناک قم، علی فرجی اظهار کرد: زینب دوستی و حامد شبانیان دو تن از مربیان فعال بدمینتون قم هستند که به دوره دانش‌افزایی مربیگری سطح یک آسیا دعوت شدند و بر اساس نامه ارسالی از فدراسیون بدمینتون، این دوره به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی همچنین به انتخاب مربی بدمینتون قم به عنوان یکی از اساتید وبینار برنامه‌ریزی شده توسط فدراسیون اشاره و عنوان کرد: محمدرضا مطیع به عنوان یکی از اساتید اصلی دوره شاتل تایم در خانه از سوی فدراسیون بدمینتون انتخاب شده است، دوره‌ای که به شکل وبینار برگزار می‌شود و با استقبال خوبی مواجه شده، ضمنا به زودی هیأت بدمینتون قم برنامه‌های خود در این زمینه را اجرا خواهد کرد.

دبیر هیأت بدمینتون استان قم سپس راجع به رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون و لغو آن گفت: امسال رقابت‌های لیگ برتر با حضور 6 تیم به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود و تیم‌ها تا کنون چهار مسابقه را پشت‌سر گذاشته‌اند و یک بازی تا پایان نیم‌ فصل پیش‌رو داریم اما متاسفانه تداوم شیوع کرونا اجازه پیگیری لیگ را نمی‌دهد.

وی عنوان کرد: تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در چهار هفته سپری شده از مسابقات فصل جاری لیگ برتر بدمینتون موفق به عبور از سد تیم‌های شهرداری شهر بابک، خاتم اردکان، دانشگاه یزد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شده و آخرین بازی خود در نیم‌فصل را باید برابر تیم ذوب روی صبای زنجان انجام دهد.

فرجی یاد آور شد: همچنین امسال دو تیم به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ دسته اول مردان و بانوان باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند، قرعه‌کشی این رقابت‌ها نیز انجام شده و تیم‌های منتخب هیأت بدمینتون قم حریفان خود را نیز شناخته و منتظر اعلام برنامه بازی‌ها از سوی فدراسیون هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار