تیم فوتسال فردوس قم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بار دیگر تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را از سر گرفت.
کد خبر: ۹۲۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 02 December 2020

به گزارش تابناک قم، بازیکنان تیم فوتسال فردوس قم که همزمان با دو هفته تعطیلی فعالیت‌های ورزشی به دلیل تمهیدات ستاد مقابله با کرونا، به دنبال تصمیم مدیریت و کادر فنی خود تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی را به دلیل نامشخص بودن زمان شروع لیگ برتر فوتسال تعطیل کرده بودند، بار دیگر پا به توپ شدند.

شاگردان حسین صبوری باید در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور طبق برنامه سازمان لیگ به مصاف تیم کراپ الوند بروند، لیگی که سرانجام با تصویب اعضاء هیات ‌رئیسه آن قرار شد از روز 25 آذر ماه رسما آغاز شود و انتظار علاقمندان به فوتسال به پایان برسد.

با تصمیم سازمان لیگ و موافقت هیات ‌رئیسه، دوره جدید بازی‌های لیگ‌ برتر فوتسال به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود و با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال نیز برنامه‌هایی برای آماده‌سازی خود در نظر دارد، لیگ تا هفته نهم ادامه می‌یابد و پس از آن تعطیلات نیم ‌فصل اعلام خواهد شد.

با توجه به این برنامه‌ریزی، رقابت‌های بیست و دومین دوره لیگ‌ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران پس از مسابقات 2021 جام ملت‌های آسیا و در خرداد ماه سال 1400 قهرمان خود را خواهد شناخت، لیگی که با حضور 14 تیم در دو گروه هفت تیمی به شکل دوره‌ای انجام می‌شود و از هر گروه سه تیم مجوز صعود به مرحله بعد را کسب می‌کنند.

قرار است دیدارهای مرحله دوم نیز به شکل رفت و برگشت انجام شود تا در مجموع چهار تیم مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرده و از جمع آنها دو فینالیست برای تعیین تیم قهرمان و نماینده ایران در مسابقات فصل آینده فوتسال جام باشگاه‌های آسیا معرفی شوند.

چنانچه برنامه جدید کمیته فوتسال برای شروع بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال تغییر نکند، تیم فوتسال فردوس قم که این روزها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تمرین می‌کند، باید طبق برنامه در هفته نخست میزبان تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی کراپ الوند باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار