فرزند شهید فخری‌زاده گفت: قطعا این خون و تمام خون‌های شهدایی که در این حرکات بزدلانه و کورکورانه و از سر استیصال استکبار جهانی ریخته می‌شود مثل گندمی در خاک فرو خواهد رفت و خوشه خوشه بیرون خواهد آمد.
کد خبر: ۹۲۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 30 November 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی فخری‌زاده امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری حرم مطهر در تشییع پیکر مطهر شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: ایشان آن گونه‌ای که شایسته بود از دنیا رفت و با علاقه‌ای که به شهر قم داشت این گونه از جوار حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تشییع شد؛ وی تمام عمر خود را پای پژوهش و پیشرفت علم وفن‌آوری گذاشت و تمام زندگی خود را به حق وقف این جریان کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که راه آن شهید پا برجا بماند و ما نیز لیاقت داشته باشیم که راه ایشان را ادامه دهیم.

همچنین حامد فخری‌زاده فرزند دیگر شهید محسن فخری‌زاده، شهادت پدر خود را به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه، مقام معظم رهبری، مردم ایران و به ویژه مردم قم تبریک گفت و اظهار کرد: امیدوارم که امام زمان این شهید را از خانواده فخری‌زاده و مردم ایران بپذیرند که خونشان قطعا باعث هرچه تنومندتر شدن و بارور شدن درخت انقلاب خواهد شد و قطعا در مسیر تعالی این نظام و انقلاب اسلامی اتفاق‌های بهتری خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: قطعا این خون و تمام خون‌های شهدایی که در این حرکات بزدلانه و کورکورانه و از سر استیصال استکبار جهانی ریخته می‌شود مثل گندمی در خاک فرو خواهد رفت و خوشه خوشه بیرون خواهد آمد؛ سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها اینها خوشه خوشه از خاک بیرون می‌آیند و این انقلاب همواره پر بوده از انسان‌هایی که برای انقلاب و جمهوری اسلامی و همچنین سرافرازتر شدن اسلام جان خود را فدا کردند.

فرزند شهید فخری‌زاده ادامه داد: قطعا این اتفاقات نه فقط کوچکترین لطمه و آسیبی به جریان حرکت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نخواهد زد بلکه این جریان را قوی‌تر و مستحکم‌تر خواهد کرد و من از همین جا می‌گویم هرچه از خود این شهدا می‌ترسیدند و هرچه نگران حرکت خود این شهدا بودند از خونشان هزار برابر بیشتر باید بترسند و قطع به یقین تاثیر خونشان هزار برابر بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم خداوند به ما لیاقت و توفیق فرزندی درست و خدمت درست را عنایت کند و بتوانیم مسیر این شهدا را در مسیر تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دهیم و آن طور که باید و شاید جا پای شهدا گذاریم.

فخری زاده عنوان کرد: به عنوان عضو کوچکی از خانواده این شهیدعزیز اگر هزاران بار ایشان زنده شوند و باز شهید شوند باز جریان ایثار و شهادت ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار