رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم گفت: با حمایت و موافقت اداره کل ورزش و جوانان به زودی ورزشکاران رزمی قم صاحب‌خانه می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 29 November 2020

به گزارش تابناک قم، علی یزدی اظهار کرد: در سال‌های اخیر لطف و نگاه مثبت اداره کل ورزش و جوانان استان قم به هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی همواره برقرار بوده و در حمایت دیگری از این اداره کل به زودی نخستین سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی در قم فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد از مصوبه هیات رئیسه مبنی بر پیگیری و ایجاد خانه ورزش‌های رزمی در استان قم، رایزنی با اداره کل ورزش و جوانان انجام گرفت و پس از موافقت رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و روح‌الله رمضانی حسین رضایی معاونین این اداره کل، با تبدیل سالن زیتون به خانه اختصاصی رزمی موافقت شد.

یزدی اضافه کرد: امیدوارم با همت همکاران عزیزم در هیات، استمرار حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی که بی‌شک نقش پر رنگی در تحقق این مهم دارند،  پس از تجهیز و آماده سازی سالن بتوانیم فضایی بسیار مناسب برای رشته‌های مختلف هیات رزمی فراهم کنیم.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم خاطرنشان کرد: البته نیاز به منابع مالی زیادی داریم و در این زمینه به دنبال حمایت اسپانسرها و همچنین خیّرین عزیز ورزش‌یار نیز هستیم، این را هم باید بگویم که از امروز باید تمام تمرکز خود را بر موضوع تجهیز این سالن قرار بدهیم که کار سخت و بزرگی است و تا کنون در ورزش‌ رزمی قم سابقه نداشته است.

وی در ادامه به بازدید دوره‌ای این هیأت از باشگاه‌های رزمی قم و سرکشی به باشگاه ورزشی امیر اشاره و عنوان کرد: در این بازدید که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت انجام شد، هدف ما قدردانی از زحمات  مسئول سبک در راستای توسعه ورزش‌های رزمی بود، ضمنا از چند هنرجوی این سبک نیز تقدیر به عمل آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار