مرکز نشر اسراء و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از جمله مراکزی هستند که کتاب های خود را در ایام محدودیت های کرونایی با تخفیف های ویژه ارائه کرده اند.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 28 November 2020

به گزارش تابناک قم، مرکز نشر اسراء به عنوان ناشر آثار مرجع عالیقدر آیت الله جوادی آملی از جمله مراکزی است که تا بیستم آذر ماه سال جاری و با ارائه تخفیف 50 درصدی و تقدیم هدیه ای ویژه به خریداران، آثار خود را عرضه کرده است.

علاقمندان برای استفاده از این فرصت ویژه می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این انتشارات به نشانی www.nashresra.ir مراجعه کنند.

همچنین «پژوهان نشر دیجیتال» به عنوان سامانه پژوهشی تولید، توزیع و مطالعه کتب الکترونیک - که در مدیریت فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طراحی و پیاده‌ سازی شده است – سامانه دیگری است که آثار خود را تا 80 درصد تخفیف و با امکان استفاده کاربردی و پژوهشی از آثار به علاقمندان تقدیم کرده است.

«پژوهان» همچنین فایل الکترونیکی برخی از کتب را نیز به صورت رایگان در سامانه خود قرار داده است تا علاقمندان بتوانند با استفاده از فرصت تعطیلات کرونایی، انس با کتاب را در برنامه خود قرار دهند.

استفاده از این تخفیف ویژه با مراجعه به نشانی اینترنتی www.pajoohaan.ir/shop و تا پایان محدودیت های کرونا امکان پذیر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار