آیین خاک‌سپاری شش شهید گمنام دفاع مقدس هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 26 November 2020

به گزارش تابناک قم، آیین خاک‌سپاری شش شهید گمنام دفاع مقدس هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) در قم برگزار شد.

در این مراسم که به دلیل محدودیت‌های کرونایی با حضور جمع محدودی از ارادتمندان شهدا برگزار شد، حجت‌الاسلام علی لقمان پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، محمد خامه یار مسئول ستاد اقامه نماز قم و برخی از مسئولان از نیرو‌های مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور داشتند.

سه شهید در بوستان کودک در مجاورت هیئت فاطمیون واقع در میدان بسیج تدفین شدند، شهدای گمنام خاک‌سپاری شده در این بوستان، 17 ساله مربوط به عملیات رمضان در شرق بصره در تیر سال 1360، 18 ساله مربوط به تک دشمن در سال 67 در زبیدات و 19 ساله مربوط به عملیات کربلای پنج‌در منطقه شلمچه در بهمن سال 65 هستند.

دو شهید گمنام والامقام نیز در محوطه مسجد اهل‌البیت (ع) واقع در عوارضی اتوبان قم تهران به خاک سپرده شدند که یکی از این شهدای گران‌قدر 25 ساله مربوط مردادماه 61 در شرق بصره و در عملیات رمضان به مقام شهادت نائل شد و شهید دیگر نیز 21 ساله مربوط به عملیات کربلای پنج، بهمن 65 در شلمچه شهید شد.

یک شهید گمنام نیز در مصلی نماز جمعه پردیسان واقع در میدان شهدای منا به خاک سپرده شد، این شهید والامقام 20 ساله مربوط به عملیات کربلای پنج‌در منطقه شلمچه در بهمن سال 65 است.

همچنین امروز یکی دیگر از شهدای گمنام در پادگان 19 دی به خاک سپرده می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار