تیم هندبال پاس قم به دلیل مواجهه با مشکلات مالی و عدم توجه از سوی مسوولان استان قم به وضعیت این تیم، انحلال و کناره‌گیری رسمی خود از لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 26 November 2020

به گزارش تابناک قم، حدود هفت سال از آخرین حضور هندبال قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر هندبال مردان ایران می‌گذشت، حضوری که در سال 1392 و به تیم صبا اختصاص داشت تا اینکه در روزهای پایانی سال 1398 هندبالیست‌های قم با حضور درخشان در لیگ دسته اول ایران موفق به کسب مجوز لیگ برتر شدند.

این تیم با نام هیات هندبال در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور درخشید و به لیگ برتر آمد ولی چند ماه طول کشید تا در جستجوی حامی مالی، زیر مجموعه پاس ناجا شد و با نام پاس ناجای قم سرانجام در قرعه‌کشی لیگ برتر حضور یافت و در لیگ 12 تیمی سال 1399 هندبال باشگاه‌های برتر ایران جزو تیم‌های گروه دوم مقدماتی قرار گرفت.

مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر که آبان ماه به انجام رسید برای هندبالیست‌های قم با دو پیروزی و یک باخت همراه بود، تیمی که جمعی از چهره‌های قدیمی و جوان هندبال قم همراه با بازیکنان شاخص غیر بومی را با هدایت علیرضا ربیعی به لیگ برتر برد و در مرحله دوم نیز عملکرد نسبتا خوبی ارائه کرد تا یکی از شانس‌های صعود از مرحله مقدماتی لقب بگیرد.

اما ظاهرا حواشی ناشی از مواجهه با مشکلات مالی از تیم پاس ناجای قم دست بردار نیست و تداوم این وضعیت نامشخص موجب شده تا گلایه‌های زیادی از سوی مربیان و کادر این تیم از مسوولان قم صورت گرفته تا جایی که مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم انحلال این تیم و کناره‌گیری اجباری از لیگ برتر را بر سر زبان بیاورد.

مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم حمایت نکردن مسوولان استان قم و بی‌توجهی به این تیم را عامل تصمیم برای کناره‌گیری از لیگ برتر و انحلال تیمش عنوان کرد و گفت: این تصمیم بر خلاف نظر ما است زیرا هم بازیکنان شایسته و خوبی داریم و هم نتایج قابل قبولی تا این مرحله از لیگ گرفته شده است.

محسن ولیان کمک 200 میلیون ریالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان را تنها حمایت مالی از این تیم عنوان کرد و افزود: به غیر از این پول، هیچ حمایت دیگری از تیم پاس ناجا نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار