معاون استاندار قم از آماده سازی مجوز ۲۵ پروژه به سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف تسهیل سرمایه گذارب در استان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 26 November 2020

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری امروز در جلسه هیئت سپرده گذاری سهام عدالت استان، با تاکید براینکه ماهیت موضوع این است که همه فعل و انفعالات باید به استفاده از آن سرمایه به ویژه در استان قم ختم شود، اظهار داشت: همه این موارد باید با عنایت به محدودیت های منابع اعتباری و سپردن مباحث سرمایه گذاری در بخش خصوصی به دلیل محدودیت ها و ممنوعیت هایی که دولت دارد، باشد‌.

معاون استاندار قم با بیان اینکه طبیعی است که با سرمایه گزاری و تولید اشتغال مولد ایجاد می شود افزود:هدف کلان ما این است که از حل مشکلات سرمایه ای خوب و معنی دار که قابل مقایسه با سرمایه های تکالیف دولتی نیست بتوانیم در جهت تحول و توسعه استان بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه  فرصت های سرمایه گذاری و پهنه ها را در استان مشخص کرده ایم افزود: در حال حاضر آماده ارائه به سرمایه گذار هستیم که در صورت عملیاتی شدن نقش بزرگی در استان ایفا خواهد کرد.

به گفته غضنفری، در حال حاضر مجوز 25 فرصت سرمایه گذاری بی نام صادر شده که آماده واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با تاکید براینکه راه نجات کشور تولید است تصریح کرد: برای قوام گرفتن این شرکت و چارچوب و ساختار همه مکلفیم در این زمینه همراهی کنیم در مقطع کنونی باید اطلاع رسانی کنیم و افراد دارای اهلیت و با صلاحیت به این حوزه ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه بانک های خصوصی علیرغم در دست داشتن سرمایه های استان اما در قم سرمایه گذاری نمی کنند تاکید کرد: نباید این طرح نیز به همان مسیر منجر شود، از همین رو کسانی که اهلیت دارند باید به این موضوع ورود کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار