معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم از کاهش 40 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان با آغاز طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 25 November 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ سید مجتبی اشرفی امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان این که ترددها در سطح استان و محورهای مواصلاتی با 8 اکیپ و بیش از 150 دوربین کنترل و نظارت می شود اظهار کرد: از نخستین روز آذر ماه و همزمان با آغاز طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها تا به امروز، 599 هزار و 960 تردد در محورهای مواصلاتی استان گزارش شده که این مقدار نسبت به قبل از آغاز این طرح، کاهشی 40 درصدی را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: با توجه به تداوم روند صدور مجوّز برای تردد برخی خودروها در استان، لازم است تا سوابق این معرفی ها و این صدور مجوزها به فرماندهی انتظامی استان نیز ابلاغ شود تا خودروهای دارای مجوّز رسمی و قانونی مورد إعمال قانون قرار نگیرند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: در همین چند روز سپری شده از آغاز طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها، حدود 7 هزار خودرو شناسایی شده که نسبت به إعمال قانون درباره آن ها تردیدهایی وجود دارد و باید تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان تلاش دارد تا با نظارت دقیق بر اجرای این طرح، نارضایتی های احتمالی را به حداقل برساند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احتمال تمدید این طرح پس از پایان دو هفته وجود دارد، ضروری است تا تصمیمات مقتضی برای استقرار دوربین های لازم برای نظارت دقیق تر بر اجرای طرح اندیشیده و اجرایی شود.

اشرفی به برخی اعتراض های صورت گرفته از سوی برخی اصناف اشاره کرد و گفت: صنف سوهان پزی در قم که به صورت کارگاهی فعالیت دارند، درخواست دارند تا فعالیت آنان به عنوان یک فعالیت تولیدی و ملی دیده شود.

در این باره استاندار قم نیز دستور داد تا فعالان کارگاهی سوهان پزی در قم به عنوان فعالیت تولیدی لحاظ شده و مشمول محدودیت ها نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار