رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم با اشاره به خدمات بسیجیان از ابتدای شیوع بیماری کرونا گفت: ایثارگری بسیجیان در عرصه های مختلف بار دیگر اوج تلاش و فداکاری بسیج را به نمایش گذاشت و نشان داد نیروی بسیجی همیشه در خط مقدم است.
کد خبر: ۹۱۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 24 November 2020

به گزارش تابناک قم، عباس حیدرزاده ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: به لطف پروردگار بسیج از روزی که توسط امام خمینی(ره) بنا شد تا امروز پرورش فعال داشته و در بخش‌های مختلف ثمراتی به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه حماسه «9 دی» با خنثی‌سازی فتنه 88 به خوبی نمایانگر تأثیر فعالیت مداحان و هیأت‌های مذهبی بر اقشار مختلف جامعه بود افزود: این تأثیرگذاری قابل توجه بسیج مداحان، مسؤولیت این قشر را نیز در ابعاد مختلف سنگین‌تر می‌کند.

رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه هر بسیجی در هر جایگاهی حفظ «اخلاص در عمل» است و به طور تمام و کمال باید مؤدب به آداب اسلامی باشد.

حیدرزاده بیان کرد: بسیجی یعنی شخص فداکار و با اخلاص در همه زمینه‌‌ها و‌ بسیج مجموعه‌ای از اخلاص و فداکاری است.

وی تصریح کرد: فقط کسانی که در پایگاه‌های بسیج فعالیت و رفت و آمد دارند بسیجی محسوب نمی‌شوند بلکه هر فردی که مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام باشد یک بسیجی است.

رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم تلاش بسیجیان در راستای مقابله با کرونا را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند، حضور نیروهای بسیج در بیمارستان‌ها برای کمک به کادر درمانی و انجام مناسبات کفن و دفن متوفیان کرونایی توسط نیروهایی بسیج در زمانی که آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری بسیار بالا بود، بار دیگر اوج تلاش و فداکاری بسیج را به نمایش گذاشت و نشان داد نیروی بسیجی همیشه در خط مقدم است.

حیدرزاده ولایتمداری را اصل مهمی در مسیر پیشروی بسیج دانست و گفت: در هر عرصه که رهبر معظم انقلاب دستور دادند بسیج وارد شود نیروهای بسیجی وارد شدند و برای کمک به نظام جمهوری اسلامی ایران که از اهداف مهم این تشکل است تلاش کردند.

وی آرمان و هدف نهایی بسیج را نابودی ظلم دانست و گفت: اسرائیل و سردمداران آمریکایی ظالمان ردیف اول جهان هستند که باید نابود شوند.

رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم تصریح کرد: حمایت از مظلومان و مستضعفان سرآمد اهداف بسیج است و هر بسیجی در هر کجای دنیا که باشد باید یار و مددکار مظلومان باشد.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: شهادت در راه خدا مقصد نهایی نیروی بسیجی است که اگر به آن دست یابد سعادت ابدی را از آن خود کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار