نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که انتظار مردم از شهرداری صرفا ساختن پل و خیابان نیست اظهار کرد: اعتبار شهرداری باید در بلندمدت دیده شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 23 November 2020

به گزارش تابناک قم، حسن بختیاری در نشست امروز شورای اسلامی شهر با اشاره به این که بسیاری از شهرداری‌ها تنها در قالب برنامه ریزی و انجام پروژه‌های عمرانی متوقف شده اند اظهار کرد: گرفتاری و درد امروز بسیاری از شهرداری‌ها این است که  همه چیز را در قالب پروژه‌های عمرانی تعریف و از این رو، توانایی برای جذب رضایت مردمی را از خود سلب می کنند.

وی افزود: ضروری است تا رویکرد شهرداری‌ها از صِرف انجام پروژه‌های عمرانی خارج شود و به موارد دیگر نیز بپردازد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برخی شوراهای شهر و  شهرداری‌ها، رویکردهای ارائه خدمات بهتر به مردم را فراموش کرده اند و انتظارات مردم را در ساخت خیابان و پُل و جدول کشی خلاصه می بینند.

بختیاری یکی از این خدمات جدید را خدمات غیرحضوری شهرداری‌ها دانست و گفت: شهرداری اگر امروز و در شرایط کرونا بتواند به صورت غیرحضوری به ارائه خدمات مردمی بپردازد، آن گاه رضایت بسیاری از مردم جلب خواهد شد.

وی با اشاره به گزارش درآمدها و هزینه‌های شهرداری قم در 6 ماهه نخست سال جاری بیان کرد: ما چاره ای جز کاهش هزینه‌های مدیریت شهری در شرایط فعلی نداریم که این کاهش هزینه با حذف پروژه‌های عمرانی غیر ضروری و یا هر نوع هزینه غیر ضروری دیگر محقق می شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: نمی توان در این شرایط اقتصادی فشار بیشتری به مردم آورد و درآمد شهرداری را افزایش داد.

وی با بیان ضرورت توجه بلندمدت به اعتبار شهرداری تصریح کرد: باید با شجاعت، برخی تصمیم گیری‌ها را انجام داد تا إن شاء الله بتوانیم از شرایط خاص امروز به سلامت عبور کنیم و گشایش‌هایی حاصل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار