معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم بیان کرد:رسانه های استان قم را ضبط صوت خود نمی دانیم، نیازمند ظرفیت علمی و کارشناسی آنها هستیم.
کد خبر: ۹۱۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 23 November 2020

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور امروز درنشست ستاد شورای اطلاع رسانی استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد گفت: همه امکانات استان بسیج شده است که به بهترین شکل ممکن طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا را به اجرا برساند که خوشبختانه این طرح به خوبی در قم آغاز شده است.

وی افزود: برخوردهای مامورین نظارت بر این طرح نیز قاطع بوده است ولی این قاطعیت همراه با درک و عطوفت و کرامت اسلامی بوده که بیشتر به حل مشکلات بپردازیم نه اینکه مردم را به حبس بکشیم.

معاون استاندار بر لزوم توسعه فعالیت های مرتبط به مشاوره های روانشناسی و جامعه شناسی در سطوح مختلف اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اظهارکرد: نیاز داریم که در این زمینه نیز در خصوص بیماران کرونایی، خانواده های آنها و در سطح عموم فعالیت های بیشتری صورت گیرد و رسانه های استان نیز قطعا در این مسیر کمک رسان بسیار خوبی برای ما خواهند بود.

وی گفت: به رسانه های قم ایمان و اعتقاد داریم و می دانیم که بدنه رسانه های قم از جوانان تحصیلکرده و متعهدی تشکیل شده است که می توانند ارایه راهکار بدهند و در این مدت نیز انصافا تلاش های پیگیر آنها را شاهد بودیم و امیدواریم که بیش از پیش از توان رسانه ها در قم استفاده شود.

وی بر لزوم رعایت اصول ایمنی اجتماعی و رعایت این طرح تعطیلی های همگانی از سوی ادارات استان تاکید کرد و افزود: بنده از منظر سیاسی به این مساله نگاه می کنم که قطعا اگر ادارات در خط اول رعایت این اصول نباشند نمی توانیم مردم را توجیه کنیم. قطعا ادارات و نهادهای حاکمیتی و مدیران استان اول باید خودشان این طرح را به خوبی اجرا کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار