رئیس شورای اسلامی شهر قم بر ارائه تحلیل جامع 9 ماهه از درآمدها و هزینه های انجام شده در مدیریت شهری تأکید کرد و آن را روشنگر فعالیت سه ماه پایانی سال دانست.
کد خبر: ۹۱۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 23 November 2020

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی امروز و در یکصد و شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: نهال مردمی بسیج با تدبیر امام راحل عظیم الشأن (ره) پایه گذاری شد و اکنون به درختی تنومند و پُرثمر تبدیل شده است.

وی افزود: ملت ایران شاهد ازخودگذشتگی های بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس بوده اند و این حضور در صحنه پس از آن هم در جریان سازندگی و بازسازی ها در کشور تداوم یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که بسیج در همه حوادثی که در کشور اتفاق افتاده، حضور مؤثری داشته و دارد اظهار کرد: فعالیت های جهادی نیروهای بسیجی و آن چه این روزها با عنوان کمک های  مؤمنانه در جریان است، نشانه دیگری از حضور مؤثر بسیج در میان مردم و با هدف کمک عینی و عملی به مردم است.

جلالی در ادامه به شرایط اقتصادی خاص جامعه و کشور اشاره کرد و گفت: این شرایط خاص اقتصادی در کنار شیوع کرونا بر مدیریت شهری هم تأثیرگذار بوده و سبب تغییراتی محسوس در درآمدهای شهری شده است.

وی با تصریح بر ضرورت تهیه یک تحلیل جامع از مدیریت شهری در 9 ماهه سال جاری بیان کرد: این تحلیل جامع می تواند چراغ راه و مبنایی برای برنامه ریزی های دقیق تر در سه ماهه پایانی سال 1399 باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: به هر حال همان طور که درآمدهای مدیریت شهری بر اساس شرایط روز تحت تأثیر قرار گرفته است، ما نیز باید در بحث هزینه ها مدیریت لازم را داشته باشیم که البته این امر لزوما به معنای کاهش هزینه ها نیست.

جلالی افزود: در این شرایط ضروری است تا کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر قم بر اساس واقعیت های فعلی شهر و کشور، نسبت به دقت بیشتر و بازنگری احتمالی در سیاست ها و برنامه های سال 1399 اقدام کنند.

وی اضافه کرد: قطعا این دقت نظر می تواند در امر سیاستگذاری و برنامه ریزی سال 1400 هم به کار آید تا شورای اسلامی شهر قم و همچنین شهرداری با آمادگی کامل و چشمانی باز به استقبال از سال جدید بروند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار