نایب رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم گفت: حمایت معنوی از تولیدات ایرانی با تبلیغ و معرفی آن به دیگران و همچنین حمایت مادی از آن با تهیه برای مصارف شخصی از جمله راه‌های کمک به جهش تولید در کشور است که ضروری است نیروهای بسیجی که همگی در خط ولایت قرار دارند و حامی نظام اسلامی هستند همواره به آن توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 23 November 2020

به گزارش تابناک قم، غلامرضا فلاح ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: رمز ماندگاری بسیج پشتوانه مردمی آن است که همواره در طول سالیان سال به آن حیات و پویایی بخشیده است.

وی امام حسین(ع) را الگوی شجره طیبه بسیج دانست و افزود: بسیج مدرسه عشق، مکتب معرفت و دانشگاه ظهور بصیرت است و بسیجی تلاشگری است که از مکتب امام حسین(ع) پیروی می‌کند چرا که این امام بزرگ برای مبارزه با ظلم و دفاع از اسلام به دل خطر زد و در نهایت به شهادت دست یافت و این همان فلسفه تشکیل بسیج است.

نایب رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم ضمن تأکید بر توجه هر چه بیشتر بسیجیان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 1399 با عنوان «جهش تولید» گفت: هر چه محاصره اقتصادی تنگ‌تر می‌شود فعالیت مؤثر اقتصادی نیز باید توسعه یابد تا بتوان از این گردنه به سلامت عبور کرد.

فلاح نقش‌آفرینی مؤثر در عرصه‌های اقتصادی مورد نیاز جامعه و استفاده از کالاهای ایرانی را از جمله راه‌های کمک به جهش تولید در کشور دانست و گفت: حمایت معنوی از تولیدات ایرانی با تبلیغ و معرفی آن به دیگران و همچنین حمایت مادی از آن با تهیه برای مصارف شخصی از دیگر راه‌های کمک به رونق و جهش تولید در کشور است که ضروری است نیروهای بسیجی که همگی در خط ولایت قرار دارند و حامی نظام اسلامی هستند همواره به آن توجه داشته باشند.

وی اذعان کرد: برخی کالاهای تولیدی در ایران مانند برنج، فرش، زعفران و برخی صنایع دستی در جهان نظیر ندارد و مرتب به خارج از کشور هم صادر می‌شود ولی کیفیت برخی کالاهای داخلی همچنان جای پیشرفت دارد که با تمام این شرایط برای کمک به اقتصاد کشور نباید از حمایت از تولیدات داخلی غفلت کرد.

نایب رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم با بیان اینکه بسیج باید در تمام عرصه‌ها به ویژه شاخه‌های هنری از جمله هنرهای نمایشی، نگارشی، طراحی، آیینی و ... سرآمد باشد گفت: ضرورت این مسئله در این است که به عنوان مثال یک شاعر بسیجی وقتی به جا شعر بگوید می‌تواند جریان سازنده ایجاد کند.

فلاح تشریح کرد: زبان هنر بهتر از هر زبان دیگری می‌تواند معرف و مبلغ فرهنگ و تفکر بسیج و بسیجی باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر تلاشی از سوی بسیج صورت بگیرد در دل مردم می‌نشیند و فراموش نمی‌شود.

نایب رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم با اشاره به تلاش بسیجیان در عرصه مبارزه با کرونا و انجام کارهای بر زمین مانده توسط آنان بیان کرد: نیروهای بسیجی از کمک به خانواده‌های نیازمند در مناطق کمتر برخوردار تا حضور در بیمارستان‌ها  و کمک به کادر درمانی را در این برهه حساس کرونایی در پرونده درخشان خود به ثبت رساندند که این جهاد هرگز از ذهن مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.

فلاح اذعان کرد: بسیج خط فکری و فرهنگ خود را بر مبنای عملکرد انسانی و دینی خود در سراسر جهان منتشر می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار