رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم از کسب دو رتبه برتر توسط نمایندگان استان قم در بخش خواهران چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 22 November 2020

به گزارش تابناک قم، سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به برگزاری مرحله نهایی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: امسال و به خاطر شیوع کرونا، این مسابقات که قرار بود به میزبانی تهران برگزار شود، در دو بخش خواهران و برادران به صورت غیر حضوری به انجام رسید.

وی افزود: در بخش برادران، طی هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با مراکز استانی صدا و سیما، مقرر شد نمایندگان هر استان در صدا و سیمای هر مرکز حضور یابند و در رشته خود به اجرا بپردازند، فیلم این اجراها نیمه دوم آذرماه سال جاری از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود و داوران نیز به ارزیابی آنها می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه بخش خواهران هم به صورت ویدئوکنفرانس تدارک دیده شد خاطرنشان کرد: پنج نفر از خواهران قمی در این مرحله حضور داشتند که پس از ارزیابی داوران، رأی نهایی در بخش خواهران اعلام شده و شاهد درخشش دو نماینده استان قم و کسب رتبه‌های برتر توسط آنها بودیم.

وی ادامه داد: سرکار خانم فاطمه پیوسته رودسری توانست در رشته دعاخوانی، رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص دهد؛ در رشته قرائت تحقیق نیز سرکار خانم نسیبه کرمی پارسا رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

صالح‌نژاد با تبریک این موفقیت به جامعه قرآنی استان قم عنوان کرد: امیدواریم در بخش برادران هم شاهد درخشش نمایندگان قرآنی خود باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار