بسکتبالیست بلند قامت و اهل دومنیکن تیم شیمیدر قم برای بازی در مسابقات انتخابی قاره آمریکا به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 22 November 2020

به گزارش تابناک قم‏، ایلوی وارگاس سنتر 212 سانتیمتری و اهل دومنیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم که یکی از چهره‌های شاخص شیمیدر در دو هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بود، اردوی شیمیدر را برای همراهی تیم ملی کشورش ترک کرد.

این بازیکن که سابقه دو دوره همراهی تیم ملی دومنیکن در مسابقات جام‌های جهانی 2014 و 2019 را دارد، بلافاصله بعد از بازی‌های تیم ملی دومنیکن به اردوی شیمیدر ملحق خواهد شد تا در مرحله دوم از دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال به میدان برود.

تیم بسکتبال شیمیدر قم با درخشش وارگاس و همچنین کلوین آمایو دیگر خرید خارجی اهل کانادای خود که در نقل و انتقالات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به این تیم ملحق شدند، توانست دو بازی متوالی خود از دور نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال را به نفع خود تمام کند.

نماینده بسکتبال قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با چهار امتیاز حاصل از دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های نیروی زمینی تهران و آینده‌سازان تهران در صدر جدول ایستاده و تیم ذوب‌آهن اصفهان با همین تعداد امتیاز و تفاضل کمتر در رده دوم جای دارد.

در این گروه تیم مطرح و پرآوازه مهرام تهران نیز حضور دارد که به دلیل ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا در مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال به میدان نرفت، ضمن اینکه تیم‌های دیگری نظیر مس کرمان، شهرداری بندرعباس‌ و اکسون تهران نیز در این گروه حضور دارند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که با حضور 16 تیم در دو گروه جریان دارد، هر هشت تیم حاضر در گروه‌های دوگانه به مرحله پلی‌آف می‌روند تا تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مشخص شده و تکلیف لیگ امسال پیش از شروع بازی‌های المپیک توکیو مشخص شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار