تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتسال فردوس قم به دلیل نامشخص بودن زمان شروع لیگ برتر و محدودیت‌های کرونایی جدید تعطیل شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 22 November 2020

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال فردوس قم که به سرمربیگری حسین صبوری و مربیگری سیدوحید غیاثی دو تن از چهره‌های شاخص و مطرح فوتسال قم آماده بازی‌های فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌شد، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را تعطیل کرده است.

نماینده فوتسال قم با حمایت مجتمع فردوس برای دوره جدید لیگ برتر فوتسال آماده می‌شود، لیگی که البته هنوز مجوزهای لازم از ستاد مقابله با کرونا را نگرفته و معلوم نیست که چه زمانی رسما آغاز می‌شود، به همین دلیل تمام تیم‌های لیگ برتری در بلاتکلیفی قرار دارند.

تیم فوتسال فردوس قم نیز که تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر 99 همه روزه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کرد، به دلیل نامشخص بودن زمان شروع لیگ برتر و شایعاتی که حکایت از آغاز لیگ جدید در فصل زمستان دارد، بازیکنان خود را به استراحت فرستاد.

قمی‌های علاقمند به فوتسال بعد از دو سال حضور نماینده شهرشان به نام سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، امسال به دنبال تغییر حامی مالی نماینده فوتسال قم، این تیم را با نام فردوس برابر حریفان لیگ برتری حمایت و طرفداری خواهند کرد، هر چند به دلیل شیوع ویروس کرونا قرار است بازی‌های این فصل بدون حضور تماشاگر به انجام برسد.

در دوره جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 14 تیم حضور دارند که بر اساس تصمیم سازمان لیگ فوتسال ایران قرار است در دو گروه هفت تیمی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت بپردازند تا سه تیم صعود کننده از هر گروه به مرحله بعد مشخص شوند.

در این دوره لیگ برتر فوتسال رسول قلی‌زاده مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم است و نماینده قم با تغییراتی نسبت به فصل گذشته، تیمی با میانگین سنی 23 سال آماده بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌کند، لیگی که شاید با تمهیدات ستاد مقابله با کرونا به جای دوره‌ای برگزار شدن به صورت مجتمع به انجام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار