رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، مرکز تعویض پلاک و آزمون‌های راهنمایی و رانندگی در این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 21 November 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ غلامرضا صدفی اظهار داشت: در راستای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری، مرکز تعویض پلاک استان قم، ارائه کلیه خدمات در آموزشگاه‌های رانندگی شامل کلاس‌های آیین‌نامه، آموزش مهارت رانندگی و آزمون‌های مربوطه، تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت خریدوفروش خودرو به‌صورت وکالتی، وکالت‌نامه‌های زمان‌دار تنظیم تا بعد از بازگشایی مراکز تعویض پلاک نسبت به اخذ سند اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم تصریح کرد: معاینه فنی خودروهایی که در تعطیلات کرونایی به پایان می‌رسد، همچنان معتبر و قانونی است.

صدفی همچنین از اجرای مانور هم‌پیمایی موتورسواران قانون‌مند در قم خبر داد و گفت: این مانور باهدف ارتقای سطح ایمنی و توسعه و اشاعه فرهنگ استفاده صحیح از موتورسیکلت در سطح شهر برگزار و در قالب آن ده‌ها کلاه ایمنی در بین راکبین موتورسیکلت توزیع شد .

«ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد،  ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار