رئیس هیات تیراندازی استان قم از تعطیلی اردوی آماده‌سازی و تمرینات تیم بانوان قم برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور تا اطلاع ثانوی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 21 November 2020

به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: بعد از انتصاب مجید نظامی به عنوان مدیر آکادمی و سرمربی تیم‌های تیراندازی قم، نخستین جلسه تمرینی تیراندازان زیر نظر این مربی با تجربه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید زین‌الدین منطقه سالاریه قم برگزار شد.

وی ادامه داد: جلسه توجیهی و تمرینی تیم تیراندازی بانوان قم زیر نظر مجید نظامی سرمربی این تیم با حضور تیراندازان کاملا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد ولی این برنامه آماده‌سازی با توجه به تمهیدات ستاد مقابله با کرونا ادامه نخواهد یافت و تمرینات را تا اطلاع ثانوی تعطیل کردیم.

رئیس هیات تیراندازی استان قم اضافه کرد: در واقع پس از شیوع ویروس کرونا این نخستین جلسه تمرینی تیم تیراندازی بانوان استان بود که زیر نظر کادر فنی برگزار و مقرر شد با توجه به تعطیلی‌های پیش‌رو تیراندازان به شکل انفرادی تمرینات ارائه شده را در منزل خود پیگری کنند.

وی از لغو رقابت‌های رکوردگیری خبر داد و افزود: به اطلاع تمامی مربیان و ورزشکاران عزیز تیراندازی رسانده‌ایم که به دلیل اهمیت رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسابقات رکوردگیری به منظؤر انتخاب اعضاء تیم بانوان هیأت تیراندازی قم برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور تا اطلاع ثانوی لغو شد و زمان جدید برگزاری این رقابت رکوردگیری متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

متقیان‌نژاد در پایان همچنین از تغییراتی در زمان فعالیت خانه تیراندازی شهید زین‌الدین قم برای تمرین تیراندازان و فعالیت‌های آموزشی این رشته خبر داد و ابراز کرد: با توجه به محدودیت‌های جدید اعلام شده، این سالن روزهای زوج از ساعت 15 تا 18 ویژه آقایان و روزهای فرد از ساعت 14 تا 18 ویژه بانوان فعال است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار