مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در کنار ظرفیت های گردشکری که قم دارد شهرداری خیز بلندی برای ماندگاری زائران برداشته و گام های ارزشمندی را در این راستا بر می دارد.
کد خبر: ۹۱۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 21 November 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانتر زاده با اشاره به برنامه های عمرانی و زیربنایی که از سوی شهرداری قم در حال اجراست، اظهار کرد: تا شهریور سال 1400 پروژه هایی داریم که در حال بهره برداری و رونمایی است که در این راستا بیست و سومین پروژه که باغ پرندگان است شنبه به صورت مجازی از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه قم دارای ظرفیت های خاصی از نظر گردشگری و فرهنگی است، تصریح کرد: بزرگترین حوزه علمیه جهان در قم قرار گرفته و از 134 کشور دنیا در قم تحصیل می کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: اتباع کشورهایی که در شهر قم زندگی می کنند به تعبیری شهروند قم محسوب می شوند و در این راستا نیز شهرداری قم برنامه هایی به عنوان شهرشیعی بین الملل در دستور کار دارد.

 وی اضافه کرد: در کنار ظرفیت های گردشکری که قم داشته است شهرداری قم خیز بلندی برداشته و برای ماندگاری زائران گام های ارزشمندی برمی دارد و در این راستا در تلاش هستیم از تجربیات شهرهای  مشهد و شیراز استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار