انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان قم برگزار شد. در زمان برگزاری این انتخابات، بیانیه ای منتسب به هیات مدیره خانه مطبوعات منتشر شد که پیگیری‌ها حکایت از بی اطلاعی اعضای قانونی این هیات مدیره از چنین بیانیه‌ای دارد.
کد خبر: ۹۱۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 19 November 2020

به گزارش تابناک قم، انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات قم روز چهارشنبه ۲۸ آبان برگزار شد.

دومین دوره انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات استان قم با کاندیداتوری ۲۹ نفر از اعضای این نهاد صنفی مطبوعاتی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان قم برگزار شد.

در این دوره در مدت سه ساعت برگزاری انتخابات بیش از ۵۰ درصد اعضاء در انتخابات شرکت کردند.

معمولا زمان اخذ رأی در خیلی از انتخابات ها تمدید می شود، اما در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات قم که زمان اخذ رای از ساعت ۹ الی ۱۲ اعلام شده بود، رأس ساعت پایان انتخابات اعلام شد و تمدید نگردید.

گلایه اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات قم از انتشار یک بیانیه مجهول

در زمان برگزاری این انتخابات، بیانیه ای منتسب به هیات مدیره خانه مطبوعات منتشر شد که پیگیری‌ها حکایت از بی اطلاعی اعضای قانونی این هیات مدیره از چنین بیانیه‌ای دارد.

سعید آقایی عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات قم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار یک بیانیه منتسب به هیأت مدیره خانه مطبوعات قم گفت: در تنظیم و انتشار این بیانیه هیچ هماهنگی با اعضای قانونی خانه نشده و ما نیز از انتشار این بیانیه مجهول در رسانه رسمی دولت گلایه داریم.

پیگیری خبرنگار ما حاکی از آن است که آقایان محمد کاظمی دیگر عضو هیأت مدیره و مهدی بخشی بازرس هیأت مدیره نیز از تنظیم چنین بیانیه‌ای بی اطلاع هستند.

این در حالی است که از ۷ عضو اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات قم، یک عضو آن چند صباحی است که استعفای رسمی داده و همچنین دو نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره پس از لغو عضویت در خانه مطبوعات قانونا نمی‌توانستند به عنوان عضو هیأت مدیره به فعالیت خود ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار