بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: می‌توانم بگویم که در مرحله نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال بد نبودم ولی امیدوارم بهتر شوم.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 19 November 2020

به گزارش تابناک قم، رافی درغوکاسیان راجع به بازی‌های تیمش مقابل نیروی زمینی و آینده‌سازان تهران گفت: ما می‌دانستیم که در این دو بازی اختلاف‌مان با تیم‌های حرف چگونه است ولی باید منتظر بمانیم و بقیه تیم‌ها را آنالیز کنیم.

وی راجع به مسابقه با آینده‌سازان تهران و عملکرد خود در این دیدار بیان کرد: ما ابتدای بازی تمرکزمان را از دست داده بودیم ولی خدا را شکر رفته رفته بچه‌ها تمرکزشان برگشت و توانستیم اختلاف لازم را ایجاد کرده و در نهایت بازی را به نفع خود به پایان ببریم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر درباره بازی‌ها آینده و اینکه چه جایگاهی را برای تیمش در لیگ امسال پیش‌بینی می‌کند، تصریح کرد: قطعا الان نمی‌توانیم در این خصوص نظر بدهیم، باید بازی‌های دیگر رقبا را هم آنالیز کنیم چون حریفان سخت‌تری پیش‌رو داریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد خود در مقابل نیروی زمینی و آینده‌سازان راضی هستی یا خیر؟ ابراز کرد: می‌توانم بگویم بد نبودیم ولی امیدوارم بهتر شوم، از آقا مصطفی هاشمی هم تشکر می‌کنم که من را راهنمایی می‌کنند، امیدوارم بتوانم لطف‌شان را جبران کنم.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در نخستین رقابت خود از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم نیروی زمینی تهران در تالار بسکتبال آزادی به میدان رفت و در پایان با نتیجه قاطع 109 بر 69 به برتری رسید تا شروع پرقدرتی در این لیگ داشته باشد.

شاگردان مصطفی هاشمی سپس برابر تیم آینده‌سازان تهران صف‌آرایی کردند و در این دیدار نیز با وجود اینکه چند نفر از هم‌تیمی‌های آنها به صلاحدید کادر فنی روی نیمکت بودند با نتیجه 107 بر 62 حریف را مغلوب کرد و با دو برد و چهار امتیاز بالاتر از ذوب‌آهن اصفهان در صدر ایستادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار