مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری آیین افتتاح، بهره‌برداری، رونمایی و آغاز عملیات اجرایی 14 پروژه شاخص شهر قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به‌صورت مجازی خبرداد.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 18 November 2020

به  گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده گفت: آیین افتتاح، بهره‌برداری، رونمایی و آغاز عملیات اجرایی ۱۴ پروژه شاخص شهر قم با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه قرار بود رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در این آیین در شهر قم حضور یابد، ادامه داد: به دلیل شرایط ویژه کرونایی و برای احترام به دستورالعمل‌ها این مراسم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گفته کلانترزاده، این افتتاحیه‌ها در ادامه برنامه‌های تدوین شده شهرداری به مناسبت ایام روز قم تا سالروز وفات حضرت معصومه(س) طراحی شده است.

وی گفت: همچنین این چهارمین دوره افتتاحیه‌ پروژه‌های بزرگ در شهرداری قم است که از ابتدای سال شکل گرفته است.

وی یادآور شد: در سال جاری ۹۹ پروژه بزرگ در شهرداری قم در دست اجرا بوده که بخشی از آن از ابتدای سال افتتاح شده و بخش دیگری در ماه‌های باقیمانده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اعتبار پروژه‌هایی که روز شنبه افتتاح یا شروع به اجرا می‌شوند، تصریح کرد: این ۱۴ پروژه بااعتباری بالغ‌بر 10 هزار میلیارد ریال در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، تفریحی و … تدوین‌شده است.

کلانترزاده به برخی از موارد شاخص این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: باغ پرندگان قم، بوستان محله ۸ پردیسان، بوستان شهید زین الدین، پروژه سرمایه‌گذاری بلوار پیامبر اعظم(ص)، تقاطع میدان نماز ازجمله پروژه‌هایی است که با حضور مجازی رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار