شهید «مهدی زین‌الدین» شجاع، غیور، مومن، خستگی ناپذیر و مخلص بود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالروز شهادت سردار مهدی زین‌الدین نوشت: فرمانده‌ای شجاع، غیور، مومن، خستگی ناپذیر و مخلص بود.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 18 November 2020

به گزارش تابناک قم، دکتر محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود، با تجلیل از ایثار و قهرمانی‌های لشگر ۱۷علی‌بن ابیطالب، یاد و خاطره فرمانده دلاور و یکی از عزیزترین دوستان خود، شهید مهدی زین الدین را گرامی داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در یادداشت خود در سالروز شهادت سردار مهدی زین الدین نوشت:

۳۶سال قبل، در چنین روزی ناباورانه خبر شهادت یکی از عزیزترین دوستانم را دریافت کردم. مهدی زین الدین فرمانده سرافراز لشگر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) آسمانی شد. او فرمانده‌ای شجاع، غیور، مومن، خستگی ناپذیر و مخلص بود.
قبل از عملیات خیبر، فرد دیگری را برای فرماندهی لشگر پیشنهاد کرد؛ علتش را پرسیدم، گفت: «من لایق فرماندهیِ سربازان امام زمان (ع) نیستم»؛ نپذیرفتم و او را قانع کردم که در مسئولیت فرماندهی لشگر، کار را ادامه دهد.

هنگامی که انجام ماموریت‌های سخت را با مهدی در میان می‌گذاشتم، صمیمانه و داوطلبانه می‌پذیرفت و در تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزید.

در مراسم تشییع باشکوه او در قم شرکت کردم و با اطمینان گفتم: گر چه امروز مهدی در بین ما نیست اما مطمئنم که دوستان همرزم او راهش را ادامه خواهند داد و چنین شد.

کارنامه پرافتخار لشکر ۱۷علی ابن ابیطالب (ع) همواره در تاریخ سراسر حماسهء «قم» می‌درخشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار