همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در ادامه برنامه‌های روز قم، بوستان کتاب قم در پردیسان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 17 November 2020

به گزارش تابناک قم، آیین افتتاح و بهره برداری از بوستان کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در محله سه مسکن مهر پردیسان برگزار شد.

در آیین افتتاح بوستان کتاب دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، رئیس شورای اسلامی شهر قم و برخی از نمایندگان شورا حضور داشتند.

بوستان کتاب قم با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در راستای توسعه پروژه های فضای سبز در محله سه مسکن مهر پردیسان احداث و به بهره برداری رسید.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم با اشاره به مساحت 7/2 هکتاری بوستان کتاب، گفت: این بوستان یک میلیارد و 200 میلیون تومان بودجه استانی داشته و بیش از یک میلیارد تومان نیز از اعتبارات منطقه هشت به آن اختصاص داده‌شده است.

محمد رمضانی بابیان اینکه بوستان کتاب بوستان بسیار زیبا و دارای شاخصه‌های خوبی است، افزود: بوستان کتاب هم از خیابان بصیرت و هم از خیابان استقلال دسترسی داشته و پارکینگ اختصاصی دارد که ازجمله شاخصه‌های مسکن مهر است.

وی با اشاره به محله محور بودن بوستان‌های پردیسان، تأکید کرد: یکی از قابلیت‌های مسکن مهر این است که با وجود اینکه واحدها کوچک است بوستان‌هایی که به همت شهرداری قم احداث‌شده، فضای خوبی را برای حضور مردم فراهم کرده که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم با بیان اینکه رضایت مردم و قدردانی آن‌ها بهترین انگیزه برای ماست، تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های این بوستان که افتتاح آن را ویژه‌تر کرد این بود که در پس از اعلام مرکز در یک محدوده زمانی کوتاه ۱۵ روزه به‌صورت فوری و باهمت همه بخش‌های فضای سبز تکمیل و برای افتتاح آماده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار