بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: مصاف با نیروی زمینی و آینده‌سازان تهران برای ما دو بازی دست‌گرمی بود و فکر می‌کنم شروع خوبی داشتیم.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 17 November 2020

به گزارش تابناک قم، ارسلان کاظمی اظهار کرد: همانطور که می‌دانید به دلیل شیوع ویروس کرونا هشت ماه بود که هیچ تیمی بازی انجام نداده، با این شرایط فکر می‌کنم بازی برابر نیروی زمینی و آینده‌سازان برای ما دو بازی دستگرمی بود و شروع خوبی داشتیم.

وی اضافه کرد: البته یک مقدار مشکل داشتیم که با توجه به این شرایط هر تیمی در دفاع و حمله دارد، با این حال فکر می‌کنم به واسطه مسابقات پیش‌روی تیم ملی، حدود 20 روز تیم‌ها وقت دارند که مجددا روی تیم خود کار کنند و پرقدرت به لیگ برتر برگردند.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم افزود: امیدوارم بحث کرونایی بودن تیم‌ها هم زودتر رفع شود که همه تیم‌ها بتوانند بازی‌های خود را با قدرت شروع کنند.

وی سپس راجع به فشردگی بازی‌ها صحبت کرد و افزود: فشردگی لیگ قطعا سخت است و بازیکنان را اذیت می‌کند، ولی به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که سازمان لیگ این تصمیم را گرفته و ما باید آن را انجام دهیم.

کاظمی در ادامه به حمایت‌های هنریک درغوکاسیان از بسکتبال کشور و تیم شیمیدر اشاره و بیان کرد: جا دارد از آقای هنریک درغوکاسیان تشکر ویژه کنم به خاطر اینکه در این شرایط اقتصادی مملکت مجددا یک تیم خوب آماده کرده و روانه لیگ برتر و از بسکتبال کشور نیز حمایت کردند، چون اگر شیمیدر در لیگ شرکت نمی‌کرد قطعا جای این تیم خالی بود.

وی در خصوص وضعیت شیمیدر در فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: امسال تیم خیلی خوبی بسته شده، دو بازی مقابل نیروی زمینی و آینده‌سازان هم برای ما رقابت‌های دستگرمی خوبی بود و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را در ادامه لیگ بگیریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار