رئیس شورای شهر قم گفت: سرانه فضای سبز پردیسان به بیش از 22 مترمربع رسیده است و تنها در برخی بوستان‌ها بحث نورپردازی باقی مانده که به زودی رفع خواهد شد و شاهد بهره‌برداری آنها خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 17 November 2020

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی با اشاره به وضعیت خدمات رسانی شهرداری در منطقه هشت قم، بازدید اعضای شورا از مناطق و سازمان‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از ظرفیت‌های منطقه هشت و شهر قم بوستان غدیر است که سرمایه‌گذاری قابل توجهی هم در آن انجام شده است.

وی با اشاره به شهربازی بوستان غدیر خاطرنشان کرد: این مجموعه با امکانات مطلوبی در حال تکمیل است و تعهدات مجموعه شهرداری در پروژه به موقع انجام شده و سرمایه‌گذار هم آخرین مراحل نصب دستگاه‌ها و تست و استاندارد را طی می‌کند و امیدواریم تا پایان سال تمام اقدامات اولیه انجام شده و پروژه قابل بهره‌برداری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار است تسهیلاتی را به سرمایه‌گذار پروژه ارائه کند گفت: امیدواریم بانک عامل به عملیات بانکی تسریع ببخشد تا سرمایه‌گذار بتواند پروژه را به زودی افتتاح کند.

وی خاطرنشان کرد: بوستان غدیر یکی از قطب‌های آینده تفریحی، گردشگری و ورزشی شهر قم خواهد بود.

جلالی با تاکید بر اینکه در حوزه توسعه فضای سبز اقدامات قابل توجهی در پردیسان انجام شده است افزود: سرانه فضای سبز پردیسان به بیش از 22 مترمربع رسیده است و تنها در برخی بوستان‌ها بحث نورپردازی باقی مانده که به زودی رفع خواهد شد و شاهد بهره‌برداری آنها خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار