تیم فوتبال جوانان افشید قم حریفان خود در دوره جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه های کشور شناخت.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 16 November 2020

به گزارش تابناک قم، قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ اول رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در فدراسیون فوتبال برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها که یکی از آنها افشید قم است در این دوره از رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

افشید در حالی وارد مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران می‌شود که برخی از تیم‌ها در فصل قبل نیز حریفان نماینده قم بودند و فوتبالیست‌های آینده‌دار افشید قم در واقع بار دیگر با آنها دیدار خواهند کرد تا بلکه بعد از سال‌ها مجوز حضور در لیگ برتر نصیب فوتبال قم شود.

بر این اساس تیم فوتبال جوانان افشید قم در مرحله مقدماتی مسابقات فصل 1399 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با تیم‌های استقلال کاشان، وحدت بروجرد، گهر درود، آب منطقه‌ای کرمانشاه و اروم اسپور ارومیه در گروه چهارم این مسابقات رقابت می‌کند.

در شرایطی که مسابقات قرار است به احتمال فراوان از آذر ماه آغاز شود، سرمربی تیم فوتبال جوانان افشید قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به این قرعه‌کشی و حریفان افشید اظهار کرد: سعی ما این است که با شرایطی مناسب وارد مسابقات این دوره شویم.

موسی محمدی با بیان اینکه استعدادهای فوتبال قم در ترکیب تیم فوتبال جوانان افشید به میدان خواهند رفت، اضافه کرد: این روزها تمرینات ما به شکل مرتب در حال برگزاری است و از هر نظر آماده شرکت در مسابقات و رویارویی با حریفان هم‌گروه خود در لیگ دسته اول جوانان کشور هستیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان افشید قم با بیان اینکه شاکله اصلی تیم را نفرات سال گذشته تشکیل می‌دهند، ‌در پایان اظهار کرد: برای میزبانی از رقبای خود زمین چمن مجموعه ورزشی تختی، جواد الائمه و شهید حیدریان را به مسوولان برگزاری مسابقات در فدراسیون فوتبال معرفی کرده‌ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار