مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: رونمایی از 40 پلاک کوچه و خیابان با نام شهدا از ویژه برنامه هایی است که از سوی شهرداری به مناسبت روز قم اجرا شده است.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 16 November 2020

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی یکشنبه شب در مراسم رونمایی از 40 پلاک کوچه و خیابان با نام شهدا که در مجتمع امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از افتخارات شهرداری ترویج فرهنگ شهادت است و ما سال را درگلزار شهدای بهشت معصومه (س) و گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) آغاز کرده و با یادمان شهدا سال را به پایان می رسانیم.

وی با اشاره به نام گذاری روز قم و اجرای ویژه برنامه هایی از سوی شهرداری به این مناسبت بیان کرد: دو سال است که به میمنت سالروز ورود بانوی کرامت، روز قم نام گذاری شده است و شهرداری و شورای اسلامی شهر قم ویژه برنامه هایی را در دستور کار دارد که اغلب این برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به ویژه برنامه هایی که امسال در ایام ورود حضرت معصومه (س) به قم از سوی شهرداری در حال اجرا شدن است، تصریح کرد: افتتاح بوستان شهدا با یاد 6 هزار و 90 شهید استان قم، افتتاح بوستان شهیدان زین الدین، رونمایی از سردیس 12 شهید شاخص قم و رونمایی از 40 پلاک کوچه و خیابان با نام شهدا از ویژه برنامه هایی است که از سوی شهرداری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، بیان کرد: در طول 40 سال گذشته شاهد افتخار و سرافرازی کشورمان بودیم که این مسئله را مدیون شهدا هستیم.

مقیمی با بیان اینکه شهرداری در تلاش است تا در کوتاهترین زمان معابر شهر را با نام شهدا مزین کند،گفت: نصب تابلوی نام معابر تا پایان سال انجام می شود .

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار