معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از ترمیم و مرمت گنبد فیروزه ای این مکان مقدس به همت خیرین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 15 November 2020

به گزارش تابناک قم، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ سال از عمر کاشیکاری های گنبد مسجد مقدس جمکران گذشته است، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسجد مقدس جمکران در شرایط جغرافیایی واقع شده که در مسیر تندبادها قرار دارد نیاز است که بناهای بیرونی مسجد که در معرض تندبادها و آب و هوای بیابانی قرار دارند ترمیم و مرمت شوند.

وی ادامه داد: طراحی و اجرای گنبد مسجد مقدس جمکران با ارتفاع حدود ۳۰ متر و بالغ بر ۵۰۰ مترمربع فضای کاشیکاری توسط استاد حاج هادی کوه خضری بیش از ۳۰ سال قبل انجام شده و ترمیم آن نیز در حال حاضر توسط ایشان در حال انجام است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران افزود: با توجه به هزینه بالای فعالیت های عمرانی و نگه داری ابنیه، هزینه این کار توسط بانیان خاص تامین شده است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیرین و بانیان جهت احداث بناهای جدید و ترمیم و بازسازی بناهای قدیمی این مکان مقدس از همه عاشقان و ارادتمندان حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) دعوت کرد با هر توان مالی جزء بانیان ساخت مسجد باشند.

گفتنی است شماره حساب ۱۵۵۵۵۳۱۳۵۵ با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۴۸۹۴۸ به نام مسجد مقدس جمکران برای واریز نذورات نقدی در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار