معاون دادستان قم با اشاره به بازداشت اعضای یک تور گردشگری با اعمال مجرمانه متعدد در این استان گفت: برخورد قانونی و قاطع در انتظار تورهای ناهنجار و غیرمجازی خواهد بود که از مبدا قم و یا با عبور از مسیر قم قصد عزیمت به سایر شهرهای مجاور را داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 15 November 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری با اشاره به اجرای طرح های هدفمند در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه های ترویج ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در جامعه اظهار داشت: طرح ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار کارشناسان قرارگاه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دادسرای قم قرار دارد.

وی  بیان داشت: در همین راستا طی رصد و پایش مستمر انجام شده از سوی کارشناسان قرارگاه داد سرای قم و انجام اقدام های فنی و اطلاعاتی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تور ناهنجار و غیر مجاز به مقصد کویر مرنجاب شناسایی و با عوامل آن برخورد شد.

وی  با اشاره به اینکه عوامل این تور دارای سوابق متعدد برگزاری تورهای هنجارشکن بودند افزود: در بستر این تور اعمال مجرمانه ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب، نزاع و دیگر موارد خلاف شرع و قانون به وقوع پیوسته که اتوبوس با صدور دستورهای قضایی توسط پلیس امنیت اخلاقی توقیف و برای مدت قابل توجهی به پارکینگ منتقل و برای مسئول تور به همراه ۱۸ تَن از شرکت کنندگانی که مرتکب اعمال مجرمانه شده بودند نیز پرونده قضایی تشکیل و همگی روانه زندان شدند.

  معاون دادستان قم در پایان تاکید کرد: با افرادی که بدون توجه به اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند برخورد جدی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار