رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر قم گفت: پردیسان با وجود اینکه سایت بزرگی با ظرفیت 300 هزار نفر جمعیت است کاربری های تجاری آن تعیین تکلیف نشده و توافقی بوده که 25 درصد کاربری تجاری این سایت به شهرداری واگذار شود که به شکل مناسب انجام نشده است.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 15 November 2020

به گزارش تابناک قم، محسن محرری با اشاره وضعیت خدمات رسانی شهرداری در منطقه پردیسان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مردم پردیسان این است که چون وضعیت تجاری ها تعیین تکلیف نشده شهرداری مجوز تجاری موقت می دهد و مردم بلاتکلیف هستند.

وی به موضوع پروژه های 48 هکتاری و 32 هکتاری پردیسان اشاره کرد و افزود: سال ها این مساله پیگیری شده و توافقاتی انجام شده که با تغییر مدیرعامل سازمان بازآفرینی وزارت مسکن با اینکه اقداماتی هم از سوی شهرداری انجام شده بود توافقات منحرف شد.

محرری با اشاره به سهم  25 درصدی تجاری پردیسان گفت: پردیسان با وجود اینکه سایت بزرگی با ظرفیت 300 هزار نفر جمعیت است کاربری های تجاری آن تعیین تکلیف نشده و توافقی بوده که 25 درصد کاربری تجاری این سایت به شهرداری واگذار شود که به شکل مناسب انجام نشده است.

محرری افزود: چون شهرداری مدعی است که زمانی که پردیسان را تحویل گرفته وظایفی که وزارت مسکن برای آماده سازی داشته به طور کامل انجام نشده و این وظایف را شهرداری انجام داده ما به ازای آن قرار بوده که 25 درصد سهم تجاری به شهرداری واگذار شود که هنوز منجر به اجرا نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار