والیبالیست‌های تیم رعد پدافند هوایی قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان ایران به مصاف تیم اسپرت هوشیار تبریز می‌روند.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 07 November 2020

به گزارش تابناک قم، با اعلام برنامه بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور، استارت این رقابت‌ها از روز 24 آبان ماه زده می‌شود و تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در دو گروه بازی‌های مرحله مقدماتی این دوره از لیگ را برگزار خواهند کرد.

یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول امسال تیم رعد پدافند هوایی قم است، تیمی که در دو سه سال اخیر با نام افق به مصاف حریفان می‌رفت و امسال با تغییر نام به رعد پدافند هوایی مقابل حریفان خود قرار می‌گیرد تا همانند فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور باشد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سازمان لیگ فدراسیون والیبال، رقابت‌های لیگ دسته‌اول والیبال مردان کشور در دو گروه برگزار خواهد شد و بر اساس قرعه تیم‌های هیات والیبال خراسان‌رضوی، فولاد خراسان، جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران و عقاب نهاجا در گروه نخست پیکار می‌کنند.

در گروه دوم نیز تیم‌ رعد پدافند هوایی قم با تیم‌های سامسونگ تهران، نماینده اردبیل، پاس گرگان، ایرانشید چالوس و هوشیار تبریز رقابت می‌کند، در حالی که نماینده قم سال گذشته با نام افق تا مرحله پلی‌آف بازی‌ها پیش رفت اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این مرحله به انجام نرسید.

رعد پدافند هوایی قم در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول والیبال یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی است و باید بازی‌های مرحله نخست را در شهر اردبیل برابر حریفان برگزار کند، رقابت‌هایی که از 24 تا 30 آبان به میزبانی اردبیلی‌ها به انجام می‌رسد و نماینده قم پنج بازی پیش‌رو دارد.

والیبالیست‌های تیم رعد پدافند هوایی قم در نخستین مسابقه خود روز 24 آبان ماه به مصاف تیم اسپرت هوشیار تبریز می‌روند و بازی‌های بعدی را به ترتیب برابر تیم‌های ایرانشید چالوس، پاس گرگان، سامسونگ جویبار و تیم زنده‌یاد باقرزاده اردبیل برگزار می‌کنند تا این مرحله را پشت‌‌سر بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار