استاندار قم از ادامه محدودیت های کرونایی قم در هفته آینده خبر داد. برگزاری هرگونه مراسم و تجمعی در این استان همچنان ممنوع است. ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر قم تا عصر روز جمعه این هفته ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵ 05 November 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری، با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی در قم، اظهار کرد: ادای نمازهای یومیه صحن‌های روباز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) مجاز است.

استاندار قم با بیان این که رستوران‌ها، کبابی‌ها، اغذیه‌فروشی و غیره هم فقط با یک‌سوم ظرفیت می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند افزود: محدودیت‌های هفته گذشته در رابطه با مراکز آموزشی، ورزشی، مراکز تفریحی و غیره تا پایان هفته آینده تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر قم تا عصر روز جمعه این هفته ادامه خواهد یافت.

وی با انتقاد از وضعیت تجمع در مطب‌های درمانی، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی قم باید چاره‌ای برای وضعیت شلوغی در مطب‌ها بیندیشد؛ برخی از پزشکان برای به رخ کشیدن مهارت و حجم مراجعه مردم به آنها، عادت کرده‌اند که بیماران را در پشت مطب‌های خود منتظر نگه‌دارند.

سرمست در ادامه تصریح کرد: میزان تحقق دولت الکترونیک در تمام دستگاه‌های اجرایی قم بر مبنای خود اظهاری آنها باید طی چند ماه آینده به‌صورت دقیق مشخص شود و راستی آزمایی هم از آن انجام بگیرد.

استاندار قم با اشاره به این که یکی از فرصت‌های کرونا در قم، تقویت دولت الکترونیک و کاهش بار مراجعه مردم به دستگاه‌های دولتی است، گفت: برای تحقق دولت الکترونیک باید آموزش‌های لازم دولت الکترونیک به مردم ارائه شود.

وی اظهار داشت: با دستگاه‌هایی که در رابطه با تحقق دولت الکترونیک کوتاهی داشته باشند، برخورد خواهد شد.

سرمست همچنین با اشاره به آغاز امتحانات مستمر مدارس قم در۲۴ آبان، گفت: اولویت قم در این زمینه همچنان آموزش‌های غیرحضوری است و برگزاری حضوری این آزمون نیازمند نظر مساعد ستاد ملی مبارزه با کروناست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار