فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) بسیج طلاب استان قم از حضور یکصد بانوی جهادگر بسیجی در بیمارستان های قم به منظور کمک به کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 31 October 2020

به گزارش تابناک قم، ایران روح پرور اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این بانوان جهادگر که بخش عمده آن ها عضو بسیج طلاب هستند، در سه بیمارستان شهید بهشتی، کامکار و فرقانی به صورت شیفتی مشغول به خدمت رسانی هستند و تحت اشراف کمیته اعزام به بیمارستان های ستاد حوزوی بحران فعال می باشند.

وی با تأکید بر لزوم همگرایی و همدلی مضاعف به منظور شکست این ویروس منحوس گفت: بانوان طلبه بسیجی و دیگر بانوان جهادگر از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا چه در زمینه تولید ماسک و اقلام بهداشتی و چه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی همچون رزمایش مؤمنانه و چه به خصوص حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی و نیز غسالخانه ها، عملکرد درخشانی داشته اند که تنها بخش هایی از این حضور مخلصانه و ایثارگرانه در قاب رسانه ها و فضای مجازی منعکس شده است.

وی از همه مردم و خانواده ها خواست تا با زدن ماسک و رعایت مسایل بهداشتی، کمک کنند تا فشار کاری از روی کادر درمان و سلامت و نیز جهادگران این عرصه کاسته شود تا ان‌شاءالله در آینده نزدیک بتوانیم به یک وضعیت قابل قبول از حیث مقابله با شیوع ویروس کرونا دست یابیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار