جانشین فرمانده انتظامی استان قم از تشکیل قرارگاه خیبر به‌منظور مقابله با اراذل‌واوباش در استان خبر داد و گفت: ناجا همیشه درصحنه بوده و با اراذل‌واوباش و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد قاطع می‌کند.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 29 October 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی با بیان اینکه استان قم در مسیر شاهراه ارتباطی کشور قرار داشته و بخشی از کالای قاچاق از این مسیر صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این موضوع وظیفه نیروی انتظامی قم را سنگین‌تر می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم امنیت را مقوله‌ای چندوجهی دانست و گفت: اگر همه سازمان‌ها از نهاد خانواده گرفته تا سازمان‌های دیگر دست‌به‌دست هم دهند به امنیت نسبی مطلوب دست خواهیم یافت؛ شواهد حاکی از آن است در این مهم، طی چند سال اخیر علیرغم وجود مشکلات و تهدیدات دشمن بسیار موفق عمل کرده‌ایم.

وی به بخشی از دستاوردهای نیروی انتظامی استان قم طی یک سال گذشته پرداخت و عنوان کرد: افزایش 19 درصدی کشف کالای قاچاق و کاهش چهاردرصدی وقوع سرقت‌ها ازجمله آن‌ها بوده است.

اسماعیلی راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی و یگان تکاوری را از دیگر دستاوردهای نیروی انتظامی استان قم برشمرد و ابراز کرد:  راه‌اندازی این یگان به‌منظور برخورد با اراذل‌واوباش،کنترل کویر،  برخورد با اشرار و موارد ناامنی که ممکن است پیش بیاید بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم در ادامه به بیان اقدامات ناجا در راستای کنترل جو روانی جامعه پرداخت و اظهار کرد: راه‌اندازی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی طی چند سال گذشته ازجمله این اقدامات بوده که به‌منظور خدمات‌رسانی به مردم، مشاوره و تعامل با مردم و رسانه‌ها بوده است.

 به گفته اسماعیلی در بخش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مشاوره رایگان شبانه‌روزی به همشهریان  به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه می‌شود و همشهریان عزیز قمی می‌توانند با شماره تلفن 096580 جهت مشاوره رایگان تماس بگیرند و یا به کلانتری محل زندگی خود مراجعه و مشاوره رایگان دریافت کنند.

وی همچنین به اقدامات نیروی انتظامی استان قم در راستای مقابله با برهم زنندگان امنیت جامعه و اراذل‌واوباش اشاره و تصریح کرد: بنا به مطالبه عمومی مردم و امت حزب‌الله قرارگاه خیبر طی دو ماه گذشته در استان قم راه‌اندازی و تشکیل‌شده است، در این مدت برخورد با اراذل‌واوباش جزو اولویت‌ها بوده و برای این کار تیم‌های مخصوص مشخص کرده‌ایم.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان قم وجود اراذل‌واوباش حتی در حد کم هم در شأن مردم قم نیست، خاطرنشان کرد: ناجا همیشه درصحنه بوده و با اراذل‌واوباش و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد قاطع می‌کند و موارد موجود تحویل مقامات قضایی به‌منظور برخورد قاطع می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار