مسابقات قرآنی ورزشکاران سبک کونگ‌فو کمپو کشور به میزبانی استان قم با رقابت 47 شرکت کننده و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 28 October 2020

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که تداوم شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته تا کنون فعالیت‌های ورزشی پیش‌بینی شده برای سال 1399 را کاملا به حالت تعلیق درآورده و ورزشی‌ها حتی نتوانستند در مناسبت ویژه هر ساله خود یعنی هفته تربیت‌بدنی و ورزش اقدام خاصی انجام دهند، این فضای مجازی است که چرخ ورزش را در حرکت نگه داشته است.

در کنار مسابقاتی که با استفاده از فضای مجازی توسط فدراسیون‌های رشته‌های انفرادی برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود، مسوولان سبک کونگ‌فو کمپو کشور با همت و تلاش متولیان این سبک در استان قم یک دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران کونگ‌فوکار سبک کمپو را برنامه‌ریزی کردند و شرکت‌کنندگان با ارسال آثار خود به همراه اوراق هویتی به دبیرخانه مسابقات در آن به رقابت پرداختند.

در حالی که عوامل زیادی درگیر برگزاری این از مسابقات بودند، داوری این رقابت معنوی و فرهنگی با حضور اساتید قرآنی نظیر استاد حامد خواجوند، سیدرضا حسینی، علی دهقانی و ناظر فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی آقای رحیم پناه به شکل آنلاین از ساعت 10 صبح تا 18 برگزار شد.

این در شرایطی است که ورزشکاران استان قم در این مسابقات عملکرد قابل قبولی داشتند و در رده‌ سنی نونهالان و در بخش ترتیل  جواد گل قندشتی مقام نخست را به خود اختصاص داد، محمد دلشاد رتبه دوم را کسب کرد و مقام سوم به دیگر کونگ‌فوکار قم یعنی سیدعلی موسوی تعلق گرفت.

همچنین در رده سنی بزرگسال و در رشته ترتیل سیدمحمدعلی حسینی موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد و سیدمحمود امیری مقام سوم را به خود اختصاص داد، در حالی که دیگر عنوان کسب شده توسط نماینده‌های سبک کمپو استان قم در بخش قرائت رتبه سومی مهدی مومن بود.

در حالی که ورزشکاران قمی شرکت کننده در این دوره از مسابقات درخشش قابل توجهی داشتند، این رقابت‌ها با نظارت علی اسکندری رئیس سبک کمپو کشور، حسن عباسی رئیس هیات کونگ‌فو استان قم، حامد خواجوند رئیس سبک کمپو قم، سیدرضا حسینی داور مسابقات و حسین بازیار مسوول روابط عمومی مسباقات برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار