رئیس هیأت تیراندازی استان قم از شروع مقدمات تشکیل تیم بانوان قم برای حضور در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی زنان ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 28 October 2020

به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد با اشاره به شروع ثبت‌نام از تیراندازان برای حضور نماینده قم در مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور، افزود: این موضوع به اطلاع تمامی مربیان و تیراندازان رسیده و به آنها گفته شده در صورت فراهم شدن شرایط حضور در مسابقات لیگ برتر بانوان حضور خواهیم یافت.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس از تیراندازانی که تمایل به عضویت در ترکیب تیم اعزامی هیأت تیراندازی قم به رقابت‌های لیگ برتر بانوان ایران را دارند دعوت کرده‌ایم تا دهم آبان ماه آمادگی خود را به هیأت اعلام کنند، ضمنا اولویت با تیراندازان بومی است و برای انتخاب و گزینش آنها مربی تیم تصمیم‌گیری می‌کند.

رئیس هیأت تیراندازی استان قم در ادامه از برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه دو این رشته به شکل مجازی در هر دو بخش آقایان و بانوان خبر داد و یاد آور شد: مربیانی که علاقمند به دریافت مدرک مربیگری درجه دو تیراندازی هستند حتماً باید این دوره را گذرانده باشند، ضمن اینکه حضور در این دوره برای ورزشکاران رشته‌های دیگر نیز بلامانع است.

متقیان‌نژاد که در انتخابات دو هفته قبل به عنوان رئیس جدید هیأت تیراندازی استان قم برگزیده شد، در ادامه به آغاز فعالیت باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین قم و ساعت فعالیت آن اشاره و عنوان کرد: این سالن روزهای فرد هفته از ساعت 13 تا 17 در اختیار بانوان تیرانداز قرار دارد و روزهای زوج هفته از ساعت 17 تا 21 و روزهای فرد هفته از ساعت 18 تا 21 آماده میزبانی از تمرینات آزاد و دوره‌های آموزشی آقایان است.

وی از برگزاری چالش هیأت تیراندازی استان قم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و افزود: چالش جذابی بود و در پایان فهیمه زند به عنوان نفر نخست برگزیده شد، سودابه کنعانی رتبه دوم را کسب کرد و علی‌اصغر کلهر سوم شد که جوایزی به رسم یادبود به این عزیزان تعلق گرفت.

رئیس هیأت تیراندازی استان قم در ادامه از برگزاری جلسه هم اندیشی با مربیان و بانوان این رشته نیز خبر داد و گفت: این جلسه به منظور برنامه‌ریزی و همفکری برای اجرای مطلوب برنامه‌های این رشته ورزشی برگزار شد و راجع به مسائل و مشکلات رشته تیراندازی در بخش بانوان و همچنین اهداف پیشرو بحث و تبادل نظر صورت گرفت، ضمنا در پایان جلسه خانم مرضیه فراهانی به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی هیأت تیراندازی استان معرفی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار