اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای دومین بار، رتبه‌ اول جشنواره‌ی شهید رجایی در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به دست آورد.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 28 October 2020

به گزارش تابناک قم، سیدموسی حسینی کاشانی ضمن اعلام این خبر گفت: اداره کل طی برگزاری جشنواره شهید رجایی که هرساله به منظور شناسایی دستگاه‌های برتر در خدمت‌رسانی به مردم توسط سازمان امور استخدامی کشوری برگزاری می‌گردد در میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور برای دومین بار، حائز رتبه نخست گردید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه این جشنواره در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزار می‌گردد افزود: این اداره کل با سرلوحه قراردادن نقشه راه اصلاح نظام اداری هر ساله همت خود را جهت تسهیل در ارائه خدمت به همشهریان و اصحاب فرهنگ و هنر قرار داده است که بی‌شک اخذ دو رتبه اول طی سه سال خود نشان از همکاری و همدلی مجموعه فرهنگی و خادمان این عرصه و همچنین همت همه همکاران اداره کل، می‌باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان گفت: خدمت در استانی که ام‌القرای جهان تشیع می‌باشد منشأ خدمات‌رسانی در سایر عرصه‌هاست و ابراز امیدواری کرد که ترویج فرهنگ، ایثار و جهاد در امر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی، در سراسر کشور توسعه یابد.

شایان ذکر است در این جشنواره پس از استان قم ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های تهران و خراسان جنوبی حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار