جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم ) را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 27 October 2020

به گزارش تابناک قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم ) را به شدت محکوم و اعلام کرد: سخنان هتاکانه و جاهلانه رئیس‌جمهور فرانسه و اصرار این مقام فرانسوی بر ادامه اهانت و حرمت‌شکنی علیه ساحت منور و مکرم پیامبر اعظم ( صلی الله علیه وآله) بار دیگر اوج نابخردی و عقب‌ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد. این جسارت‌ها گرد و غباری بیش نیست و بر آستان خورشیدوار و نورانیت جاودان آن حضرت اثری نخواهد داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز انزجار مجدد نسبت به اباطیل و گزافه‌گویی‌های مقامات فرانسوی اعلام می‌دارد‌: جهان اسلام در مقابل هتاکی‌ها و جسارت‌های علیه مقدسات اسلامی آرام نخواهد گرفت و هتاکان را پشیمان خواهد کرد. از نهادهای حقوقی جهان اسلام می‌خواهیم طرحی برای صیانت از ساحت قدسی انبیاء عظام ارائه و تنظیم کنند و همچنین دولت‌های اسلامی نیز تحریم سیاسی و اقتصادی و کاهش سطح روابط با هتاکان و ممنوع کردن فعالیت‌های تجاری شرکت‌های فرانسوی را کلید بزنند و اجرایی کنند. از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی خواستاریم با جدیت تمام تا حصول محکومیت حقوقی و قضایی مقامات فرانسوی پیگیری کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار