تیم فوتبال سوهان محمد به نمایندگی از استان قم در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور جام آزادگان برابر حریفان به میدان خواهد رفت.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 27 October 2020

به گزارش تابناک قم، سال‌های زیادی است که تیم‌های باشگاهی قم در مسابقات لیگ آزادگان به میدان می‌روند اما به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب، نه تنها به نتیجه مطلوب و دلخواه نمی‌رسند بلکه در میانه راه به دلیل مواجهه با مشکلات عدیده مالی از ادامه رقابت با حریفان انصراف می‌دهند.

امسال تیمی به نام سوهان محمد نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور است، لیگی که با حضور بیش از 50 تیم یک ماراتن سخت برای به دست آوردن سهمیه حضور در لیگ دسته دوم فوتبال ایران است و نماینده قم قطعا کار بسیار سخت و مسیر پیچیده و ناهمواری در این لیگ خواهد داشت.

در حالی که هیات فوتبال 23 استان با ارسال نامه به سازمان لیگ، نمایندگان و قهرمان استان‌های خود را برای حضور در فصل جدید مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور معرفی کرده‌اند، از استان قم تیم سوهان محمد به عنوان قهرمان لیگ نیمه تمام سال 1398 معرفی شده است.

سال گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اوج حساسیت در جریان بود که شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها را نیمه تمام گذاشت و با توجه به موقعیت مناسب‌تری که تیم سوهان محمد در جایگاه نخست جدول رده‌بندی داشت، پس از جلسه با مسوولان تیم‌ها، تیم سوهان محمد به عنوان قهرمان این لیگ نیمه تمام معرفی شد.

بدین‌ترتیب تیم سوهان محمد به نمایندگی از استان قم در فصل 1399 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود، در حالی که حدود یک ماه زمان تا آغاز مرحله نخست این لیگ باقی مانده و مسئولان برگزاری مسابقات تصمیم گرفته‌اند مرحله نخست لیگ دسته سوم را با 56 تیم در چهار گروه 11 تیمی و یک گروه 12 تیمی برگزار کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار