معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد قم گفت: رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و صدا و سیما در تصاویری که استفاده می‌کنند همراه با ماسک باشد.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 27 October 2020

به گزارش تابناک قم، محمدجواد محرابی امروز در بیست و هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: در راستای بهره‌مندی از ظرفیت سازه‌های تبلیغاتی محیطی باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره‌مند شویم.

وی افزود: یکی از موضوعات دیگر که مطرح شد در تبلیغات بخش تجاری یک شعار بهداشتی اکران شود که از هفته پیش این موضوع عملیاتی شد و در این زمینه با  شرکت‌های تبلیغاتی صحبت کردیم.

معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد قم بیان کرد: طرح تبلیغاتی سرای ابریشم عکس ماسک با شعار بهداشتی است و قرار شد در همه تصاویر تبلیغاتی از ماسک استفاده شود.

محرابی ادامه داد: رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و صدا و سیما در تصاویری که استفاده می‌کنند همراه با ماسک باشد و در همه اخبار شخصیت‌ها از ماسک استفاده کرده باشند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های جمعی در حرفه خود باید یک شعار و اِلمانی از شرایط ویژه کرونایی داشته باشند که این موضوع را باید به یک طرح خاص برسیم و باید دست رسانه‌ها را باز بگذاریم و شعار بهداشتی بهره‌مند شوند، دستگاه‌های استان باید سربرگ‌هایشان شعار بهداشتی و من ماسک می‌زنم باشد.

مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نیز در این جلسه  بیان کرد: شهرداری حاضر است پس از کرونا در زمینه برگزاری جشن‌های عروسی همکاری داشته باشد.

ارائه تسهیلات مناسب برای زوج‌های جوان در راستای ازدواج آسان

وی افزود: کرونا نشان داد که می‌توان بدون برگزاری مجلس و همچنین با برگزاری مراسم ساده ازدواج کرد و نسل جوان را باید در این زمینه ترغیب کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: باید برگزاری جشن‌های عروسی غیرحضوری را مورد تأکید قرار داده و تسهیلات مناسب در اختیار زوج‌های جوان قرار دهیم تا مراسم ازدواج ساده برگزار کنند.

ابوالفضل احمدی‌نیا مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات قم در این جلسه خاطرنشان کرد: پیام‌های صوتی که درباره ویروس کرونا به مردم اعلام شد بازتاب بسیار منفی داشت و سبب استرس آن‌ها شد، تصمیم گرفتیم که این پیام‌ها را متوقف کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار