مدیر اجرایی دوره مدیریت راهبردی استان قم از برگزاری دوره مدیریت راهبردی استان قم ویژه کارکنان شاغل دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی جمهوری اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 27 October 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا رستگاری با اشاره به برگزاری دوره مدیریت راهبردی انقلابی اظهار کرد: سرفصل‌های این دوره شامل مدیریت جهادی اجرایی، مدیریت رسانه و جنگ نرم و مدیریت استراتژیک است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره ویژه کارکنان شاغل دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی جمهوری اسلامی با شعار مدیریت جهادی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب طبق سند چشم انداز ۲۰ ساله نظام برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی دوره مدیریت راهبردی استان قم از مهلت ثبت‌نام دوره مدیریت راهبردی انقلابی تا 20 آبان ماه خبر داد و افزود: متقاضیان برای ثبت‌نام به آدرس ابتدای ۴۵ متری صدوق، جنب بانک صادرات، پلاک ۱۶ اندیشکده دین و سیاست، دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام مراجعه و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۹۱۳۷۰۰ و ۰۹۹۰۳۷۳۶۴۶۷ تماس حاصل کنند.

وی عنوان کرد: این دوره با هدف تربیت مدیریت راهبردی در تراز انقلاب در راستای فرمایشات رهبری مبنی بر انتقال تجربه بین نسلی بین نیروهای انقلابی برگزار می‌شود تا به گونه‌ای شکاف مدیریتی بین نسلی را پر کند.

رستگاری یادآور شد: دوره مدیریت راهبردی انقلابی از سوی اندیشکده مدیریت راهبردی با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه امام حسین(ع) به منظور پرورش استعدادها و تربیت مدیران کارآمد و آینده‌ساز کشور در تراز انقلاب و انتقال تجربه بین نسلی نیروهای انقلاب برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مدت این دوره 4 ماه است که از مقامات کشوری و لشکری برای تدریس در این دوره استفاده شده است. پس از پایان دوره مدرکی از سوی دانشگاه امام حسین صادر می‌شود که مورد تأیید وزارت علوم است.

مدیر اجرایی دوره مدیریت راهبردی استان قم با بیان اینکه هزینه این دوره با احتساب شاخص‌هایی نظیر ایثارگری، خانواده معزز شهدا و بسیجیان فعال ۳ میلیون تومان است، گفت: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی، حداقل سن ۲۵ سال و حداکثر سن ۴۰ سال، اخذ استعلام حراست، اعتقاد و التزام به قانون اساسی و اصل حقوقی ولایت مطلقه فقیه از جمله شرایط در نظر گرفته شده برای این دوره است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار