رئیس شورای شهر قم با تاکید بر اینکه مردم رضایتمندی نسبی از خدمات شهرداری دارند گفت: در سال‌های اخیر توسعه قابل توجهی در بخش‌های مختلف خدمات شهری از جنبه عمرانی و... صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 25 October 2020

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی، با اشاره به شرایط سخت کرونایی کشور در هفت ماه گذشته اظهار کرد: با وجود تنگناها و مشکلات ما توانسته‌ایم در شهر مقدس قم با همدلی و وفاق بین مدیریت شهری برنامه سالیانه را بیش از 80 درصد محقق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی شهر مقدس قم در تمام نقاط شهر در حال اجرا است گفت: بخش عمده‌ای از پروژه‌ها نیز در 6 ماهه اول سال 99 به بهره‌برداری رسید و بخشی نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای شهر قم با اذعان به اینکه یکی از اقدامات شورای شهر عدالت در توزیع منابع بوده است گفت: تلاش ما بر این است که مناطق شهری از امکانات و منابع به صورت یکسان بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به موانع پیش روی مدیریت شهری ناشی از عدم درک صحیح شرایط خاص آن از سوی برخی مسوولان گفت: در قم خصوصا که تقریبا تک شهرستانی بوده و 96 درصد جمعیت در شهر ساکن هستند وهمه نگاه‌ها به توسعه و پیشرفت این شهر است باید مسوولان نگاه ویژه‌تری به همراهی با مدیریت شهری داشته باشند؛ گرچه شورا و شهرداری تلاش داشتند از هرگونه حاشیه‌سازی پرهیز کرده‌اند و انتظار داریم مسوولان استان درک بیشتری از شرایط داشته و تمام نگاهشان به خدمت به مردم باشد نه سیاست‌بازی وسیاسی کاری.

جلالی با اذعان به اینکه همچنان شفافیت عملکرد و مصوبات و پاسخگویی به شهروندان همچنان مدنظر شورای شهر است خاطرنشان کرد: گرچه در این زمینه احساس می‌کنیم باید اقدامات موثرتری صورت گیرد اما گام‌های خوبی در راستای شفاف‌سازی و پاسخگویی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: عملکرد تخصصی و رسیدگی کارشناسانه به لوایح و طرح‌ها سرلوحه کار شورای شهر بوده است؛ همکاری خوبی هم بین شورای شهر و هیات تطبیق استان وجود دارد.

جلالی با اشاره به نحوه نظارت بر سازمان‌های تابعه و مناطق شهرداری خاطرنشان کرد: با تقسیم وظایف صورت‌گرفته اعضای شورا هرکدام حضور در سازمان‌ها و مناطق داشته بر عملکرد آنها نظارت دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم رضایتمندی نسبی از خدمات شهرداری دارند افزود: در سال‌های اخیر توسعه قابل توجهی در بخش‌های مختلف خدمات شهری از جنبه عمرانی و... صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر قم پیاده‌راه ارم و انقلاب، سالن‌های ورزشی مناطق هشتگانه، تقاطع سه سطحه‌ میدان ولیعصر، تقاطع بلوار پیامبر اعظم و بلوار فردوسی و... را از جمله پروژه‌های مهم مدیریت شهری ذکر کرد و افزود: برای شهربازی قم هم منابع خوبی اختصاص یافته و این پروژه هم در مراحل پایانی خود به سر می‌برد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار