مدیر منطقه دو شهرداری قم از انجام مراحل پایانی فاز یک تونل جمهوری خبر داد و گفت: تونل جمهوری اسلامی به طول 800 متر بوده که بخش مهم آن در بلوار نور شرقی در حال احداث است.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 22 October 2020

به گزارش تابناک قم، رضا رحیمی پروژه بلوار جمهوری اسلامی را یکی از پروژه‌های شاخص و کلیدی در سطح شهر دانست و اظهار کرد: این پروژه از اواخر سال پیش در دو فاز کلید خورده که بخشی از آن به‌صورت تقاطع غیر هم‌سطح طراحی‌شده که منطقه دو را به منطقه چهار متصل می‌کند.

مدیر منطقه دو شهرداری قم تملک املاک بلوار جمهوری اسلامی را به‌عنوان فاز دو این پروژه تشریح کرد و گفت: فاز نخست این پروژه در سال 96 به بهره‌برداری رسیده است.

وی مختصات تونل بلوار جمهوری را مورد بررسی قرارداد و تصریح کرد: تونل جمهوری به طول 800 متر طراحی ‌شده که بخش نخست آن به طول 350 متر در حال اجرا بوده و تا مدول 6 سقف آن تکمیل شده است. در این مسیر بیش از 90 پلاک قرار داشت که حدود 60 پلاک خریداری و مابقی در حال تملک است.

رحیمی به مشکلات تأسیسات شهری در این پروژه نیز اشاره کرد و افزود: جابه‌جایی تأسیسات شهری مانند برق فشارقوی به‌صورت مرحله‌ای و با کمترین خسارت انجام ‌شده است.

وی با ابراز امیدواری از مشارکت صاحبان دارای املاک در مسیر برای تکمیل پروژه تونل جمهوری اسلامی تا پایان سال اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا سال 1400 بخش مهمی از املاک در مسیر پروژه، تملک و خریداری می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار