جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم از علماء، بزرگان و خواص انقلابی درخواست کرد که بیش از گذشته به تبیین شرایط فعلی جامعه بپردازند.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 22 October 2020

به گزارش تابناک قم، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم طی بیانیه‌ای از علماء، بزرگان و خواص انقلابی درخواست کرد که بیش از گذشته به تبیین شرایط فعلی جامعه بپردازند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

امروز با کمال تاسف جامعه ما شاهد دولتی سست و ناتوان است. دولتی که ریاست آن سالهاست مبتلا به ویروسی شده است که توان مواجهه با مشکلات مردم را نداشته و فاصله زیادی را با اجتماع عظیم مردم فهیم و مومن ایران اسلامی گرفته است.

رئیس دولتی که در این روزها برای توجیه ۷ سال کم کاری، کوتاهی، دلبستگی بی‌فایده به غرب، خستگی و ناکارآمدی خویش، دست به تحریف و تفسیر غیر واقعی از تاریخِ صلح امام حسن مجتبی علیه‌السلام می زند و صلحی که با وجود خیانت سران لشکر امام و خواص جامعه آن روز، بهترین و عالمانه‌ترین روش برای حفظ کیان اسلام بود را، با مذاکراتی که هیچ دست‌آوردی برای کشور نداشت مقایسه می کند.

آنچه که در این شرایط سخت اقتصادی مردم شریف و انقلابی را بیش از پیش نگران کرده فاصله گرفتن برخی از مدیران و مسئولین دولتی از اهداف و مبانی اصیل انقلاب اسلامی چون استکبارستیزی، خودکفایی و رفع محرومیت از جامعه است.

گویا عده‌ای قصد دارند با به فراموشی سپردن شعارها و مبانی انقلابمان، جام زهری دیگر را به امام حاضر بنوشانند و البته که این رویای آشفته آن‌ها هرگز تعبیر نخواهد شد.

در پایان ما اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم از علماء و بزرگان دین و نیز خواص بصیر و انقلابی شهر کریمه اهل بیت درخواست می کنیم بیش از گذشته به تبیین شرایط فعلی جامعه بپردازند و یادآوری می کنیم همانطور که در چهل سال گذشته ولی فقیه زمان بعنوان ناخدای این کشتی توانسته است طوفانها و گردابهای سهمگین را پشت سر بگذارد همچنان باید گوش به فرمان ایشان بود تا انشاالله همه ما را به ساحل پیروزی و موفقیت برساند.

والسلام علی من اتبع الهدی

29 مهرماه1399 جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار