مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم با اشاره به این که گندم و آرد مورد نیاز قم به صورت کامل تامین است،‌ گفت: هیچگونه مشکلی درتامین گندم و آرد و همچنین فرآیند حمل و توزیع آرد در استان وجود ندارد.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 21 October 2020

به گزارش تابناک قم، بهزاد رادمنش بیان کرد: هیچگونه کمبود ونارسایی در تامین، تخصیص، حمل و توزیع آرد در استان وجود ندارد و همه امور در این بخش مطابق برنامه ریزی انجام شده در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به احساس مسئولیت و اهتمامی که نزد مدیران کارخانه های آرد و همچنین مدیریت حمل و نقل این بخش در قم سراغ دارم، انتظار این است که همچنان همین روند مطلوب در استان استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به حجم قابل توجه ذخیره سازی مناسب و مطلوب گندم در سیلوی ملکی استان و همچنین تداوم اجرای برنامه های حمل گندم از مبادی استان‌های برتر تولید کننده گندم و نیز از محل گندم وارداتی، کیفیت گندم قم را مرغوب دانست.
مدیرکل غله وخدمات بازرگانی قم گفت: در جلسه هماهنگی باحضور مدیران کارخانه های تولید کننده آرد و شرکت حمل و نقل استان تاکید شد که سهمیه تخصیصی کلیه نانوایان زحمت کش فعال در قم باید بدون وقفه و ظرف کمتر از ۴۸ ساعت درب خبازی ها توزیع و تحویل شود.

وی ادامه داد: همچنین لازم است تا تمامی فرآیند توزیع، حمل و تحویل آرد از کارخانه تا عاملیت نانوایی به صورت برخط و در لحظه، در سامانه و همچنین کاردکس نانوایی ها ثبت و ضبط شود.

سیلوی بتنی شهید نخعی که در جنوب غربی شهر قم قرار دارد، دارای ظرفیت ذخیره سازی ۱۰۸ هزارتن گندم و ۳۶ کندو می‌باشد، این سیلو با توان تخلیه و بارگیری ۲۰۰ تن در ساعت در زمینی به مساحت ۹۰هزار مترمربع ایجاد شده و از امکانات و تجهیزات کامل تخلیه و بارگیری گندم برخوردار است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار